China Böller B - Thunder Crackers

Had er funke opgestaan dan was 50 euro een meepakker geweest.

Hier onderscheiden de freaks zich van de 365days freaks die een product als deze wel weten te waarderen.

Voor 15 heb je ook een pot die in 25 seconde weg is.

Gelukkig een slof weten te bemachtigen. Hopelijk tijdens de verkoop dagen nog ergens 1 of 2 van halen.

Dit is gewoon een product voor de echte liefhebbers, zeker voor diegene die de tijd van de snipper knallers bewust hebben meegemaakt is het gewoon een trip down memory lane, echt nostalgie. Ik kan me voorstellen dat de tieners van tegenwoordig te hoge verwachtingen hebben in het tijdperk van cobras, nitraten etc en dat zij het niks vinden. Ik zou zeggen wees blij dat er zoiets moois is, en ik hoop dat er volgend jaar meer importeurs met deze knallers komen ipv die fake vlinder en cobra mislukkingen want dat is pas zooi!!

Ik kan niet wachten tot ik ze kan afsteken en ja dat gaat ook overdag gebeuren

Hoop ook echt dat er meer van dit soort knallers op de markt gaan komen. Als er 1 schaap? Zelfde voor klein siervuurwerk met de labels van vroegah.

Geweldig dat ze er aan gaan!

Maar zoals hierboven ook gezegd wordt.
Liever een jaren ‘80 fakkelzak en/of meterpakket!

De kans op herhaling is niet groot, schat ik in. Hiervoor zijn meerdere redenen te bedenken.
De kans op herhaling met een succesvol eindresultaat is daarnaast ook niet groot. Dat blijkt wel uit de geschiedenis. Kijk maar naar welke pogingen in het verleden zijn gedaan, maar die niet goed genoeg bleken. Neem de (overigens mooie) Extreme Bang (2006/2007) als voorbeeld. http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.php/nieuwsfeed/221-snipperen-en-grijslont-anno-2017

Anyway, ik wil geen azijnzeiker zijn, maar meer wil ik gewoon zeggen tegen mensen die denken dat er misschien volgend jaar nog een kans is op nog een mooie "retro-knaller"... Het is echt niet zo makkelijk als het misschien lijkt.

Met het komende vuurwerkverbod, daar kunnen we nu wel zo'n beetje van uit gaan hoeven wij het hier ook niet meer over te hebben.

20191228_094101.jpg

Wat een dingen jongens. Mijn advies luid: kopen kopen, inslaan zoveel je kunt want dit is echt geniaal!!
Product van het jaar voor mij denk ik nu al.

Heb er een paar gekocht omdat mij de verpakking wel aanstond, maar damn wat een knal komt er af zeg! Had niet verwacht dat dit nog kon met Nederlands knalvuurwerk, super.

Back
Bovenaan