Caïro Crackling

Deze cake kijk ik echt wel naar uit zeg, films zien er top uit, reacties zijn goed, kom maar op, nog twee weekjes!

Eindelijk zag ik hem dan ook live, wat een mokerslagen zeg. Kon het niet laten meteen ook even 2 besteld nog.

Hier kijk ik wellicht ook het meest naar uit. Wat een cake zeg, heeft magnum echt goed gedaan. Kon wel eens het artikel van 2022 worden.

Hier kijk ik wellicht ook het meest naar uit. Wat een cake zeg, heeft magnum echt goed gedaan. Kon wel eens het artikel van 2022 worden.

Als de schaarste niet in de weg zit dan geef ik het 90% kans inderdaad! Eigenlijk zouden omlabelingen van dezelfde importeur bij elkaar opgeteld moeten worden, dat is immers ook echt letterlijk hetzelfde product van dezelfde importeur met alleen een ander labeltje. Maar dat is misschien een discussie voor 'vwc tips'

Hopelijk krijgt Broekhoff/Magnum het voor elkaar om dit product in een eventuele 2023 productie precies zo te krijgen! Simpel effect verder maar echt uitmuntend uitgewerkt.

:confused: Dat is een beetje hetzelfde als een rotje leuk vinden maar het dan een minpunt vindt dat die uit elkaar knalt

Back
Bovenaan