Caïro Crackling

Ik zit nog te twijfelen hoe ik deze ga schieten. Misschien gewoon een paar achter elkaar als één langere I-shape cracklingbak. Genieten van de harde burst en grote boeketten. Crackling waaiers heb ik al zat dus zal waarschijnlijk geen W- shape of iets dergelijks worden.

Heel dik! Maar ik twijfel wel of ik 3 stuks nou echt iets vind toevoegen in I-shape. Misschien zou ik ze toch een stukje kantelen, of los schieten...
Maximaal 2 tegelijk en dan gekanteld, doe je 2x2 dan heb je echt een leuke compound die niet vinden 15sec klaar is

2x in i-shape met daarnaast een w van 2 secret salutes, opening om 00
00.��

Deze ging na de winst van Marokko af een straatje verder op. Wat een spectakel. Loeiharde burst en die wolk voor Nederlandse begrippen ongekend groot.

Als je de ruimte hebt eens overwegen om ze in fan shape te schieten. Mooi die hele lucht vol blazen met crackling.

Lijk me ook dik, alleen is dat met 3 losse cakes altijd moeilijk synchroom te krijgen. Zelfs met quickmatch of elektrisch schieten, omdat cakes nooit precies hetzelfde gaan qua brandingsduur. Maar met deze grote boeketten moet dat geen probleem zijn, heb het dit jaar ook paar keer in showtjes gezien en daar vond ik het ook totaal niet storend.

Deze werd onlangs geschoten bij Pyrocontrol in Holten.
O.a. 3x naast elkaar:

Maar ook in w-shape met de Tailgate Fan uit de Pyroshow een hele gave combinatie:

Back
Bovenaan