Caïro Crackling

De vraag droppen kan altijd haha, maar deze komt in de laatste 2 weken van december binnen lijkt het. Hij wilt ook niet te veel risico nemen, het blijft bij een enkele Cairo. Grtz
Even 1 ding,film t dan wel "goed" ,anders krijgen er hier straks weer een hartverzakking over de slechte kwaliteit film en de bedroevende camera man die niet weet wat hij doet :bonk:

En of ie door een uitzendkracht gemaakt is,is ook niet onbelangrijk.
Vergeet ook dit dan niet,check wel of de maker tijdens het fabriceren niet onder invloed was.
Anders heb je straks ook nog een batch gemaakt door iemand die nuchter was,en een andere batch gemaakt toen de maker onder invloed was van teveel sake 😂

Oja en als je vanavond de cake ook even zou willen wegen dan vergelijken we hem met een van batch 2023 die ik nog heb staan.

@BurstDuo zou je de winkelier ook kunnen vragen van wanneer deze 2024 batch is. Het schijnt dat er in januari dit jaar (of ergens begin 2024) al een batch klaar stond.

Ik weet dan niet of er dus twee soorten 2024 batches zijn. (begin dit jaar en later dit jaar) correct me if I'm wrong.

Het karton is net 3 weken binnen. Welk karton van de twee die jij noemt hij heeft staan weet hij ook niet zo 123 te noemen.

Even 1 ding,film t dan wel "goed" ,anders krijgen er hier straks weer een hartverzakking over de slechte kwaliteit film en de bedroevende camera man die niet weet wat hij doet :bonk:

Haha jammer! Ik wilde net filmen met m'n oude Ipod Touch. Don't Worry ;)

Mijn idee is om van een afstandje te schieten, metertje of 20. Met de boeketten recht boven je lijkt alles heel gauw hard of mooi. Dan kunnen jullie hem ook wellicht vergelijken met het expemplaar op de demo qua afstand, al is die natuurlijk van nog iets verder geschoten.

Het blijft prachtig hoe dit tot stand is gekomen, iedereen in rep en roer door een met een raboscanner scheefgefilmd filmpje met wind. Hier en daar wat gegein over of iemand hem kan afsteken en omdat we toch allemaal zo nieuwsgierig zijn inclusief een verkoper zelf. En nu gaat hij dit weekend nog getest worden. Wat een top forum is dit toch👍🏻.

Het blijft prachtig hoe dit tot stand is gekomen, iedereen in rep en roer door een met een raboscanner scheefgefilmd filmpje met wind. Hier en daar wat gegein over of iemand hem kan afsteken en omdat we toch allemaal zo nieuwsgierig zijn inclusief een verkoper zelf. En nu gaat hij dit weekend nog getest worden. Wat een top forum is dit toch👍🏻.
Precies dit! heerlijk die kruitstress weer op het forum!

@BurstDuo kan je geen livestream opzetten van je borreltje en stooksessie!!

Oja en als je vanavond de cake ook even zou willen wegen dan vergelijken we hem met een van batch 2023 die ik nog heb staan.
Dat werkt zo niet he.
Als de jouwe in een klimaatkamer heeft staan drogen en die van hem heeft in een vochtige schuur gestaan,dan heb je geen geldige "baseline" :d ;)
(krijgen we daar weer "gezeik"over 😂)

Mijn idee is om van een afstandje te schieten, metertje of 20. Met de boeketten recht boven je lijkt alles heel gauw hard of mooi. Dan kunnen jullie hem ook wellicht vergelijken met het expemplaar op de demo qua afstand, al is die natuurlijk van nog iets verder geschoten.
Voor 30mm staat een metertje of 40/45 om t helemaal erop te kunnen krijgen.
Maar je maakt er maar wat moois van,vind t al heel wat dat door zoveel comments over zoiets,iemand het zo ver kan krijgen ,dat er werkelijk 1 word afgestoken :thumbup:
Ik ga het in elk geval op t gemak bekijken als dat filmpje er is met een :biertje: erbij,om dan te zien wat er dan hier weer boven komt borrelen 😂

Graag opnemen in Dolby Atmos 4DX ;)

Jokes enzo, Tot het echt een veel minder product is.. Dan moet er toch bij iedereen enige teleurstelling zijn??
Ach we will see.

Vooral leuk om te volgen als je zelf de piranha’s hebt gekocht. Nee zonder gekkigheid, moet toch wel goed zitten met die kwaliteit van Magnum!

Back
Bovenaan