Caïro Crackling

Iedereen die hem heeft besteld gewoon bewaren tot volgend jaar als die minder is tov vorig jaar.
Dan heb je volgend jaar een batch die beter is dan de batch van 2025 🤣🤣🤣
Gezien de kwaliteit van veel producten achteruit gaat.
Ik zeg kijk vooruit ipv terug 😂😃

Mensen al mochten ze iets minder zijn, wat natuurlijk altijd kan... wat ik niet verwacht, dan nog zijn het lekkere rammers.

Dit is toch genieten! Kan @NoWorldOrder anders een cake testen en dat filmen?
Wie geeft zijn Cairo op? :-D.

Maar serieus mensen, de reputatie van Magnum zit veel in deze liefhebber artikelen. Ik denk niet dat ze hun reputatie op het spel zetten door bewust dingen aan te passen aan een artikel. Sterker nog, ik denk dat ze zeker wel zorgen dat dit soort cakes gewoon optijd binnen zijn, goed presteren en aan de verwachtingen voldoen.

Lekker rammen met 3x de Caïro Crackling en daar doorheen 2x de Scream Machine (omlabeling return of the phoenix). Heerlijk gewoon, kan er niks anders van zeggen dat dit heel de lucht vult en erg dik is!

Klinkt goed!

En gelijk daarna denk ik "oei, kom ik aan met 24x caïro en 16x Return Of The Phoenix" 😭🤣

Lol... De kruitstress begint toe te slaan, maar wellicht ook terecht als je nagaat in welke hoeveelheden deze besteld wordt door liefhebbers hier op het forum.

Ik heb net een winkelier geappt die de beroerdste niet is om er één af te steken batch '24. Hij vind het prima en is ook wel benieuwd na alle roermoerigheid hier op het forum. Ik heb wel verteld dat ik er graag bij wil zijn als dat mag.. want heb ervaring met de '22 en '23 batch, en dat is oké. Zaterdagavond afgesproken voor een borreltje en dan zal ik een filmpje hier posten van de '24 batch.

Lol... De kruitstress begint toe te slaan, maar wellicht ook terecht als je nagaat in welke hoeveelheden deze besteld wordt door liefhebbers hier op het forum.

Ik heb net een winkelier geappt die de beroerdste niet is om er één af te steken batch '24. Hij vind het prima en is ook wel benieuwd na alle roermoerigheid hier op het forum. Ik heb wel verteld dat ik er graag bij wil zijn als dat mag.. want heb ervaring met de '22 en '23 batch, en dat is oké. Zaterdagavond afgesproken voor een borreltje en dan zal ik een filmpje hier posten van de '24 batch.
Nou dan gaan we het weten en kunnen we de discussie of afsluiten of juist verder opvoeren. Goed initiatief.

Back
Bovenaan