Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij bent echt heel goed bezig!!Rond 23u vnv het filmpje online. Maar om alvast in de sfeer te komen een foto van het exemplaar wat alvast aan de kant is gezet. Ik ben er nog niet, eerst even avondeten. Het is voor mij ook ruim een half uur rijden.
Bekijk bijlage 1803908
ahahahah of een alligator van weco duitslandEn dan vanavond gewoon een filmpje uploaden waar een f1 knetterrotje gefilmd is. Zou me nu al kunnen verheugen om zo'n grap
Wat een baas ben jijRond 23u vnv het filmpje online. Maar om alvast in de sfeer te komen een foto van het exemplaar wat alvast aan de kant is gezet. Ik ben er nog niet, eerst even avondeten. Het is voor mij ook ruim een half uur rijden.
Bekijk bijlage 1803908
Wat een baas ben jij
Helemaal mee eens en beide bedankt! Dit hoort er gewoon lekker allemaal bij jo haha. Extra spanning.. Echte december sfeer!Correctie: de winkelier. Hij doet dit voornamelijk vanwege jullie en de eerdere reacties. Moet wel even gezegd worden vind ik. Dus ook hulde aan jullie als leden hier op het forum
Moeten we nog een crowdfunding starten voor de kosten van deze cairo?Correctie: de winkelier. Hij doet dit voornamelijk vanwege jullie en de eerdere reacties. Moet wel even gezegd worden vind ik. Dus ook hulde aan jullie als leden hier op het forum
Tuurlijk! Ik zal je een rekening nummer dm’en!Moeten we nog een crowdfunding starten voor de kosten van deze cairo?
Hulde aan een collectieve paniekaanval?Correctie: de winkelier. Hij doet dit voornamelijk vanwege jullie en de eerdere reacties. Moet wel even gezegd worden vind ik. Dus ook hulde aan jullie als leden hier op het forum
Een ding kan je hier met zekerheid stellen, we zijn wat betreft de CAIRO erg solidair met elkaar.Hulde aan een collectieve paniekaanval?
Iedereen al zenuwachtig