Caïro Crackling

Lol... De kruitstress begint toe te slaan, maar wellicht ook terecht als je nagaat in welke hoeveelheden deze besteld wordt door liefhebbers hier op het forum.

Ik heb net een winkelier geappt die de beroerdste niet is om er één af te steken batch '24. Hij vind het prima en is ook wel benieuwd na alle roermoerigheid hier op het forum. Ik heb wel verteld dat ik er graag bij wil zijn als dat mag.. want heb ervaring met de '22 en '23 batch, en dat is oké. Zaterdagavond afgesproken voor een borreltje en dan zal ik een filmpje hier posten van de '24 batch.
Goed bezig man!

Lol... De kruitstress begint toe te slaan, maar wellicht ook terecht als je nagaat in welke hoeveelheden deze besteld wordt door liefhebbers hier op het forum.

Ik heb net een winkelier geappt die de beroerdste niet is om er één af te steken batch '24. Hij vind het prima en is ook wel benieuwd na alle roermoerigheid hier op het forum. Ik heb wel verteld dat ik er graag bij wil zijn als dat mag.. want heb ervaring met de '22 en '23 batch, en dat is oké. Zaterdagavond afgesproken voor een borreltje en dan zal ik een filmpje hier posten van de '24 batch.
Vraag ook even aan hem of hij de Color Hypnose ook even wilt testen voor research doeleinden.

ik zit een beetje in het filmpje tussen andere cakes en de CC heen en weer te gaan, en de burst is zeker niet zwakker integendeel hij is zelfs een tikkie doffer dan de andere die ik tegenkom. Qua boeketgrootte valt op dat ie lager gaat dan mening ander en het boeket gewoon goed vol is. Mine beetje kaal, hij komt nog wat slofjes over. Ik zie het eigenlijk niet zo dramatisch slecht als sommigen hier. Volgens mij komt dit gewoon goed.

zet ie m wel ff bij de kachel tot dan?

Vraag ook even aan hem of hij de Color Hypnose ook even wilt testen voor research doeleinden.
De vraag droppen kan altijd haha, maar deze komt in de laatste 2 weken van december binnen lijkt het. Hij wilt ook niet te veel risico nemen, het blijft bij een enkele Cairo. Grtz

@BurstDuo zou je de winkelier ook kunnen vragen van wanneer deze 2024 batch is. Het schijnt dat er in januari dit jaar (of ergens begin 2024) al een batch klaar stond.

Ik weet dan niet of er dus twee soorten 2024 batches zijn. (begin dit jaar en later dit jaar) correct me if I'm wrong.

Back
Bovenaan