Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dan met je zatte kop de muziekinstrumenten naar de hulpverleners gooien.Deze mensen hebben duidelijk ergens een draadje los....
Bekijk bijlage 1809373
Maak maar vast een wet op om dit te verbieden.. Scheelt alweer wat tijd.En dan met je zatte kop de muziekinstrumenten naar de hulpverleners gooien.
Deze mensen hebben duidelijk ergens een draadje los....
Bekijk bijlage 1809373
Jip en Janneke en de lokale muziekcompetitie.Begint steeds meer op een alternatieve Jip en Janneke samenleving te lijken met dit soort ideeën. Dit is Nederland anno 2025
ja hoor,. drie violen en een trommel en een fluit. ik vraag me toch echt af wat deze mensen gebruikt hebben om te denken dat dit een leuk alternatief is voor vuurwerkDeze mensen hebben duidelijk ergens een draadje los....
Bekijk bijlage 1809373
Deze mensen hebben duidelijk ergens een draadje los....
Bekijk bijlage 1809373
Dus… we verbieden iets om o.a. geluidsoverlast te verminderen door vervolgens ander overlast te verzinnen als alternatief…Deze mensen hebben duidelijk ergens een draadje los....
Bekijk bijlage 1809373
Het zijn domme linkse ideeën. Net als de stroopwafelpieten en regenboogpieten met de Sinterklaasviering en een lichtshow met oud&nieuw.Begint steeds meer op een alternatieve Jip en Janneke samenleving te lijken met dit soort ideeën. Dit is Nederland anno 2025
Ik roep al 15 jaar dat we in een schijndemocratie wonen en dat "stemmen" in het leven is geroepen om het gepeupel bezig te houden. Meestal wordt ik dan voor complottheorieën figuur e.d. uitgemaakt. Maar ik heb helaas weer gelijk. Talloze voorbeelden, de euro, het referendum, etc etc. De bevolking is tegen, maar ze drukken gewoon hun zin door of er wordt iets doorgedrukt op bewezen foutieve feiten en informatie. De media is in handen van 2 bedrijven en dat is levensgevaarlijk. Misselijkmakend om te zien hoe een complete bevolking van een land in de maling wordt genomen en dat het grootste gedeelte ervan het niet eens door heeft.
Ik dacht dat die neanderthalers al uitgestorven waren joh?
Waar leven deze mensen? In een disney film ofzo? Hahaha..wtf