Pyroboy26
VWC lid
125 is al lastig
125-130 gaat wellicht lukken, maar 105 verwacht ik niet meer in deze tijd van het jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
125-130 gaat wellicht lukken, maar 105 verwacht ik niet meer in deze tijd van het jaar.
Vorig jaar ook eind november besteld voor deze prijs? Heb deze januari besteld voor €105,- maar denk dat je er nu wel stukje duurder aan moetIk zoek deze ook nog voor een scherpe prijs, vorig jaar €105 betaald.
YupDit jaar voor het eerst een compound besteld. Weet iemand of de break out dit jaar met kooi komt?
Top, bedankt
Goede keuze dan! Deze vorig jaar geschoten en hierom zitten er nu weer 2 in de collectie, dus dat zegt genoegZelf ook heel erg benieuwd. Voor mij de eerste keer dat ik een compound heb gekocht. Van wat ik heb gelezen is dit toch wel een van de betere

Mooi! De burst en salvo's zijn inderdaad punten die me gelijk aanspraken. Ook vind ik de effecten mega vet. Ik zou zeggen geniet van jouw 2 exemplaren!Goede keuze dan! Deze vorig jaar geschoten en hierom zitten er nu weer 2 in de collectie, dus dat zegt genoeg
De combinatie van superharde burst en het in salvo's schieten maakt dit een hele toffe box, dus daar ga je voorzeker plezier aan beleven![]()
Stuur gerust even PM.Nog ergens in zuidholland, rond om breda voor een mooie prijs te vinden?
Top! Gedaan!Stuur gerust even PM.
Balen man!Zojuist tehoren gekregen dat mijn dealer te weinig Break Outs binnen krijgt..
Vervanger Roaring Lion of Tyranitar van elite mark.
Balen? Dat is echt een hele goede vervanger. Zou er zo voor tekenenBalen man!