Break Out

Normaal koop ik niet snel een box 2 jaar op rij maar deze box wil ik misschien wel voor de 3e keer.. wat een beuker is dit en vooral de laatste cake is genieten! Wat wil ik deze graag zien bij windstil..

Mijn Break Out nokte ermee na twee cakes, helaas aan de reservelont moeten aansteken. Wel een tegenvaller dan. Overigens vond ik mijn overige Wolff producten (Ultimate Aero en Skysurfer) een betere burst hebben.

Ik had de 2023 versie, die was steengoed! M'n verwachtingen waren hoog en ik ben alsnog verrast. Enorme spreiding, vulling en harde burst. Ik was niet zo'n fan van sommige effecten (met name cake 3), maar doordat het zo'n dikke bak is vergeet je dat bijna.

Had er nog 1 van vorig jaar staan waar ik al heel het jaar tegenaan zat te kijken. Daardoor kon ik het niet laten om hem ondanks de wind toch de lucht in te rammen. Ondanks dat ik hem al eens eerder had gehad verbaasde ik me er toch weer over hoe goed deze bak is.

De Break out van Wolff, veel over gelezen, veel filmpjes gezien, dus dit jaar maar eens genomen. Dat was 1x maar geen 2e keer. Ik was er gewoon niet van onder de indruk. komt misschien ook de harde wind, maar ik vond hem niet bijzonder.

Begrijp mij niet verkeerd! De box heeft een snoeiharde burst, de salvo's zijn dik en de effecten zijn groots.
Maar de effecten zelf vind ik een beetje saai dus ik zelf zou hem niet nogmaals kopen.

Maar verder is er genoeg over deze box gezegd. Als je nog de kans krijgt om deze 30mm in huis te halen met kooi dan zeg ik: Doen!

Back
Bovenaan