Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar? En leuke verassing gisteren heDeze maar weer besteld voor 100 piek! Wat een topper blijft het toch ook.
ja in mijn droom Harry!Waar? En leuke verassing gisteren he![]()
![]()
Weet niet of ik dat wel wil zien hoor, dat is wel een heel groot offer voor de goede zaakja in mijn droom Harry!@granddessert stond ook poedelnaakt dozen uit te delen beneden. Maargoed, als dat de tegenprestatie moet zijn om nog een jaartje te mogen knallen dan nemen we dat maar voor lief.
Doe niet zo kieskeurig en bied je zelf nou gewoon voor onsWeet niet of ik dat wel wil zien hoor, dat is wel een heel groot offer voor de goede zaak![]()
Dan moet je grotere dozen bestellen.. Verbergt een hoopWeet niet of ik dat wel wil zien hoor, dat is wel een heel groot offer voor de goede zaak![]()
Volgens mij is het @Stuifie die er een voor het team pakt toch?Doe niet zo kieskeurig en bied je zelf nou gewoon voor ons![]()
Pffff zeikerd...je moet er wat voor over hebben hoorWeet niet of ik dat wel wil zien hoor, dat is wel een heel groot offer voor de goede zaak![]()
Laten we dat nou maar niet doen want voor je het weet willen de vrouwen ook ineens mee, en dan weten ze gelijk wat we echt uitgevenPffff zeikerd...je moet er wat voor over hebben hoor![]()