Break Out

Ga deze dit jaar voor het eerst meemaken, vrijwel de eerste aankoop geweest op basis van alle filmpjes. Wat een monster. Kan niet wachten om het lontje van mijn exemplaar aan te steken.

Zelf ook heel erg benieuwd. Voor mij de eerste keer dat ik een compound heb gekocht. Van wat ik heb gelezen is dit toch wel een van de betere

Zelf ook heel erg benieuwd. Voor mij de eerste keer dat ik een compound heb gekocht. Van wat ik heb gelezen is dit toch wel een van de betere
Goede keuze dan! Deze vorig jaar geschoten en hierom zitten er nu weer 2 in de collectie, dus dat zegt genoeg ;)
De combinatie van superharde burst en het in salvo's schieten maakt dit een hele toffe box, dus daar ga je voorzeker plezier aan beleven :thumbup:

Goede keuze dan! Deze vorig jaar geschoten en hierom zitten er nu weer 2 in de collectie, dus dat zegt genoeg ;)
De combinatie van superharde burst en het in salvo's schieten maakt dit een hele toffe box, dus daar ga je voorzeker plezier aan beleven :thumbup:
Mooi! De burst en salvo's zijn inderdaad punten die me gelijk aanspraken. Ook vind ik de effecten mega vet. Ik zou zeggen geniet van jouw 2 exemplaren!

Heerlijke bak! Burst is goed en de boeketten zijn beeldvullend als je eronder staat. Vond de boeketgrootte wel een beetje wisselend af en toe, maar dat kan door de wind zijn gekomen.

Back
Bovenaan