Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb m vorig jaar laten staan vanwege de wind, maar wil m nu toch echt wel gaan schieten. Hopen dat het meevalt!
Ik heb de BNF dit jaar geschoten en het is zeker een mooie box maar niet een die er echt uitspringt. Dus absoluut geen spijt van de aankoop maar ook geen must-have voor dit jaar.
Vorige jaarwisseling de 2018 batch geschoten. Zou het ook niet kunnen zijn gezien de steeds verdere aanscherping van regels en risico op afkeur dat in nieuwere batches de importeurs toch iets voorzichtiger worden?
Je bent gekkkkkkIk kom erlangs. Toch trekt deze me niet heel erg aan op de één of andere manier.

Scheelt dat hij daar al uitverkocht is hahaTja, dit had ik eigenlijk niet willen weten. Heb hem ooit geschoten en was een prachtige bak. Nu heb ik het gevoel dat ik hem niet kan laten liggen, terwijl dat natuurlijk prima kan en hem dan aan iemand anders gunnen ....
Haha hier hetzelfde. Zat al te kijken hoe ik het in mijn route moest passen. Scheelt weerAh, dat is mooi.

Zo herkenbaar idd, zijn de mooie meepakkers en dan is t o zo lekker als ie op route ligtHaha hier hetzelfde. Zat al te kijken hoe ik het in mijn route moest passen. Scheelt weer