Blue Night Fire

Ik heb m vorig jaar laten staan vanwege de wind, maar wil m nu toch echt wel gaan schieten. Hopen dat het meevalt!

Ik heb de BNF dit jaar geschoten en het is zeker een mooie box maar niet een die er echt uitspringt. Dus absoluut geen spijt van de aankoop maar ook geen must-have voor dit jaar.

Ik heb de BNF dit jaar geschoten en het is zeker een mooie box maar niet een die er echt uitspringt. Dus absoluut geen spijt van de aankoop maar ook geen must-have voor dit jaar.

Ik sluit me hierbij aan. Ik had er iets meer van verwacht, maar het kan ook komen doordat de effecten bij ons wel veel last hadden van de wind. Al met al een mooie compound, maar geen must have. Batch 2020.

Vorige jaarwisseling de 2018 batch geschoten. Zou het ook niet kunnen zijn gezien de steeds verdere aanscherping van regels en risico op afkeur dat in nieuwere batches de importeurs toch iets voorzichtiger worden?

Vorige jaarwisseling de 2018 batch geschoten. Zou het ook niet kunnen zijn gezien de steeds verdere aanscherping van regels en risico op afkeur dat in nieuwere batches de importeurs toch iets voorzichtiger worden?

Dat vermoeden heb ik ook. Ik denk dat deze gehyped is omdat de 2018 batch extreem goed was.
De finale met salutes maakte het echt helemaal af.

Ik heb deze in 2019 geschoten, volgens mijn aantekeningen waardeerde ik deze meer als de Snowstorm 1.0 en de Mega Willows. Niet helemaal objectief omdat ik dat jaar juist opzoek was naar goud blauw combinaties.

En zo wordt deze topper al meer dan een jaar niet meer besproken.
Niemand deze meer gehad afgelopen jaar? Of misschien laten staan vanwege de wind wederom?

Back
Bovenaan