bruijntjeluc
VWC lid
Rustig. Heel rustig. Ze hebben er een berichtje op staan over de poll van petitie voor vuurwerk. Dst je dasr op kan stemmen. Verder doen ze zoals gewoonlijk helemaal niets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er vandaag een zooi mails uitgegooid, naar Kamerleden van CDA, VVD, PVV en FvD. Stonden vijf links in van recente pro-vuurwerkpublicaties in de media (o.a. Zwagerman, vuurwerkliefhebbers, raadslid VVD in Friesland).
Het zou mooi zijn als de mailboxen van deze Kamerleden de komende dagen ontploffen. 't Zijn ook maar mensen, misschien doet het iets met hen. Een stortvloed aan mails geeft de pro's misschien ook een extra wapen binnen de fractie. Inhoud van de mail maakt eigenlijk niet uit, het gaat er om dat er massaal wordt gereageerd.
Van Van Dam en Yseilgoz weet ik dat zij aan hen gerichte mails zelf lezen.
Wellicht kunnen branche, winkeliers, fora etc. een oproep doen aan hun leden, volgers etc. Kleine moeite, wellicht groot resultaat. Niet geschoten in ieder geval altijd mis.
VVD:
[email protected]
[email protected]
CDA:
[email protected]
PVV:
[email protected],
[email protected]
FvD:
[email protected]
[email protected]
Kijk da s iig een mooi bericht!!Geachte heer Fegefeuer,
Hartelijk dank voor uw mail. Ik kan mij helemaal vinden in uw oproep. We zijn ook druk aan kijken wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat mensen die willen genieten van vuurwerk dat vrij en veilig kunnen doen en dat degene die het voor de rest van ons verpesten flink aangepakt worden.
Met vriendelijke groet,
Dilan Yesilgoz - Zegerius
Tweede Kamerlid VVD
Die Belgische knallers zijn volgensmij ook niet echt de reden van de overlast. Vergeet niet dat het 0.5 grams knallers zijn (als ik me niet vergis). P1 nog steeds 2 gram.
Het werkelijke probleem lijkt mij aan de flinke jongens te liggen. C6, 3" salutes, 5 grams nitraten etc.
Flash = flash, maar een Belgische knaller hoor je als het goed is amper wanneer je binnen bent.
In plaats om de oorzaak aan te pakken pakken wij het gevolg aan. Wat is de reden dat er zoveel illegaal knalvuurwerk wordt geïmporteerd? Iets met muggenscheetjes wat betreft Nederlands knalvuurwerk.
Sta gewoon 0.5 flash knallers toe en ik durf te wedden dat minimaal 20% niet meer het buitenland in gaat voor knalvuurwerk.