Blue 'm Up

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Blue 'm up
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 84 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting:
Max. tube diameter: ...
Tijdsduur: ... sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Bekijk bijlage 66417

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel er nog niet echt iets bekend is, dan maar hopen; een rammer met blauwe effecten?
Op basis van de naam al erg nieuwsgierig naar deze. :p

Op basis van de afbeelding schat ik een doos met best een behoorlijke afmeeting. Afgezet tegen het aantal schoten erbij denk ik dat dit een waaierbox met blauwe effecten gaat worden :)

Omschrijving klinkt mij als muziek in de oren. Zeer benieuwd hiernaar.

Grote peonies met blauwe mijnen worden al snel opgevolgd door rapid fire en eindigd in totale chaos! Je blaast de straat op met deze 84 shots compound.

Op basis van de afbeelding schat ik een doos met best een behoorlijke afmeeting. Afgezet tegen het aantal schoten erbij denk ik dat dit een waaierbox met blauwe effecten gaat worden :)

Gedeeltelijk waar! Grote box is het zeker, maar deze is volledig ishape.

Dikke chaos met goud-blauw op het begin, en daarna mooie willows met rood en blauw. Vette bix6, video zal weldra gedeeld worden

Gedeeltelijk waar! Grote box is het zeker, maar deze is volledig ishape.

Dikke chaos met goud-blauw op het begin, en daarna mooie willows met rood en blauw. Vette bix6, video zal weldra gedeeld worden

Volledig VT, dan zit er wel een hoop lucht in deze box ?

Had toch een heel andere box in gedachten na het lezen van de beschrijving. Wel een mooi ding!

Deze vond ik, mede door het tempo, erg goed gisteravond! Burst dikke prima in orde, mooie volle boeketten en die 2e cake.... Heerlijk!

Omschrijving klinkt mij als muziek in de oren. Zeer benieuwd hiernaar.

Grote peonies met blauwe mijnen worden al snel opgevolgd door rapid fire en eindigd in totale chaos! Je blaast de straat op met deze 84 shots compound.

Geen enkele peony gezien. Snel is 'ie wel.

Back
Bovenaan