Blue 'm Up

Ik vind hem goed op het filmpje Stafan Works in loenen, maar filmpje van vandaag vind ik hem gewoon ontzettend slap en slecht overkomen.

Ik vind hem goed op het filmpje Stafan Works in loenen, maar filmpje van vandaag vind ik hem gewoon ontzettend slap en slecht overkomen.

Ik snap dat dat lijkt, de afstand tussen vuurwerk en publiek was minimaal 100 meter, daarbij was de wind een echte spelbreker.
Deze box is zeker niet slecht!

Is dit product zijn geld waard (gemiddeld 100€) absoluut niet.
Oogde die op dik 100 meter en harde wind goed, opzich wel.

Effecten zullen in de straat beter waarneembaar zijn dan op dit weiland maar zou hier hooguit 75€ voor neerleggen.
Ik vind de eentonigheid van de box gewoon niet voldoende om deze te nemen en kan hier vele producten noemen die dus beter zijn voor zijn centen.

Vind hem er toch wel goed uitzien, blauwe mines vallen duidelijk op, die mis je volledig op de film van Stefan in Loenen. Moet wel zeggen dat daar de boeketten inderdaad meer overweldigend overkwamen, maar het weer speelt duidelijk ook nadelig mee bij bovenstaande film.

Helemaal niks mis mee, erg mooie blauwe mines en het goud wist zich ook goed staande te houden in de harde wind. De soort red strobe willow met blinkers deden me denken aan Magnum, vind dat altijd wel een goede combinatie. Een lekkere rammer is dit

Prima doosje! Hield zich in de wind goed staande ook. Goud en blauw blijf ik nog altijd een prachtige combi vinden. Ook het tweede deel met de rode strobe kwam goed over. De burst en boeketgrootte was ook prima. Eén van de betere producten van de demo bij AVRI gister.

Komt zo op film prima over als je bedenkt dat er dus een harde wind stond. De blauwe mines vind ik wel echt een mooie toevoeging.

Vind het weinige blauw in de mines niet echt iets zegt over de box zelf. Had echt Sniperachtig blauw verwacht in de lucht.

Ziet er echt top uit, kan de wind nog prima aan zo te zien. Ik had deze bij Avri meegemaakt en vond 'm daar al dik maar in de straat onder de boeketten ziet dat er alleen maar beter uit op bovenstaande film. Een bakje om te onthouden!

Back
Bovenaan