Blitz Bomber

De eerste 2 cakes zijn wat traag, maar bevatten wel veel intensieve kleuren en een goede burst! Cake 3 en 4 zijn top, op de blauwe effecten in cake 4 na. Dat is niet veel soeps, hopelijk is dat wat vocht :p

RECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!

Ik kreeg even een lichte hartverzakking bij het lezen van je eerste zinnen. Dacht "ohnee toch..." maar gelukkig is alles goed🤣

Wil deze er toch nog wel bij hebben maar ga zeker geen 125 aftikken.. Zie dat hij bij veel winkels ook al weg is. Volgend jaar maar weer.

Ik zie deze staan voor 135 euro. Hmm twijfel gevalletje, misschien er nog bij nemen.
Want deze is wel echt fijn.

Vond dit echt een prima bak op 1 rij boeketten van cake 3 na. Tempo is minder rammend, maar deze heeft wel echt een duidelijke opbouw. Gaat een mooie zijn in de straat.

Mooie bak! Hoe dit met maar 1kg feestpoeder kan is mij een raadsel :confused: Voor rond de 80-90 zou ik deze wel proberen maar voor 120-130 vind ik 'm toch te duur.

Ik vond dit toch echt een fijne compound en baalde een beetje dat ik hem niet heb besteld. Maar gaat direct op de lijst voor volgend jaar.

Ik heb wel zin in een Coconut Bounty straat film!

Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film :p

Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.

Check die spreiding 😱😱😱 Alle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!

Laatst bewerkt:
Zo die ziet er wel heel goed uit hoor. Stond op het punt op hem te bestellen, maar last minute toch voor de 1,2" The Showdown gegaan. Wordt dus spannend of ik de goede keuze heb gemaakt, want de BlitBomber ziet er wel heel dik uit op de straatfilm.

Sodeju wat een brute bak, had hem op de Huisman demo al gezien, maar was nog niet 100% overtuigd dat Rubro de boel niet aan het flessen was met opgevoerde samples.

Ongelofelijk wat ze uit 998 gram nem weten te peuteren, was helaas al uitverkocht toen ik hem wilde bestellen😭

Back
Bovenaan