Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is een redelijke prijs voor jou?! Zie hem voor 125 ofzo..Misschien tegen beter weten in maar ga het toch proberen om te pirates of the caribbean te vervangen. Heeft iemand nog een adresje waar deze te krijgen is voor een redelijke prijs?
RECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!
Haha gek! 2 uren! Een echte liefhebber.Deze na het zien van de filmpjes toch nog erbij genomen. Ik hoop dat die het in de straat zo ook waarmaakt. Door deze bestelling heb ik er weer een afhaalpunt bij en 2 uur extra reistijd![]()
Ik heb wel zin in een Coconut Bounty straat film!