Blitz Bomber

Tegek dat er een filmpje van opduikt! Haalt mensen toch maar weer mooi over de streep! Dat niet voor niets want het is een gaaf boxje!
Het leuke was, wilde hem eigenlijk nog bij huisman ( na de demo ) bestellen. Daar was die vrij snel foetsie. En ik dacht laat ook maar het is genoeg geweest. Maar inderdaad na het filmpje van BurstDuo was ik weer overgehaald haha :)

Ziet er goed uit! Dit is er in ieder geval een om te onthouden voor volgend jaar! Want voor de prijs waar deze nu voor wordt aangeboden vind ik het persoonlijk niet het geld waard. Hopelijk volgend jaar ergens in een freakactie goed geprijsd. Ben nu ook wel benieuwd hoe de Sensation serie van Rubro het gaat doen. Die zijn ook kooiloos en per shot een paar gram kruit meer.

Zo dan, bizar goed op die straatfilm idd! En volgens mij zelfs meer blauwe sterren dan de coconut bounty hehe. Maar zonder grappen, deze ga ik er volgend jaar wel bijhalen. Was deze nou gekooid?

Nergens te krijgen voor minder dan die 125 euro, helaas..

Of ziet iemand meer dan ik?

Ik vind dit meer dan een prima prijs voor december. De laatste week van december zelfs. Als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt... dit is heel erg goed en de finale cake is echt bruut!

Ik heb dit al eens eerder gepost en dit geldt ook hiervoor vind ik:

We kunnen hier nu wel gaan zeggen "ja maar hij is nu duurder", maar de periode voor ons freaks hier is eigenlijk wel voorbij met de aantrekkelijke prijzen. Misschien als je connecties hebt dat je wat kan regelen, maar de winkelier focust zich nu op de doorgaanse consumenten, en terecht ook! Vergeet alle kosten niet en alle heisa eromheen van de winkelier. Het loopt echt gauw op! En die 'taart'... die moet wel verdeeld worden over alle winkeliers, en dat kunnen er soms een hoop zijn in een bepaalde omgeving.

Gevalletje pech en keuze niet eerder gemaakt als freak hier op het forum, maar als doorgaanse consument is dit wel een super aantrekkelijke bak. Dit kan zo maar de topper van het jaar worden. Daarnaast verbaas ik me soms hoeveel troep er eigenlijk te koop staat bij sommige webshops waar de consument geen weet af heeft... en toch met een doosje van €100 naar buiten loopt terwijl het niks voorstelt. Dit blijft dan altijd de betere keuze, ondanks twee of drie tientjes duurder is in vergelijking met de afgelopen maanden.

Laatst bewerkt:
Wat een topper zeg. Geweldig. Zin om deze te stoken!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan