Beperking afsteektijden Oud & Nieuw 2014

Hoe is het bij jullie ? Hier lijkt het juist averechts te werken. Veel mensen die al afsteken, zelfs diverse groepjes buiten zien stoken vanavond. Hoor van heel veel mensen dat ze het allemaal niet zo nauw nemen en wel kijken hoe of wat... Ze lijken juist tegen de nieuwe regels in te gaan. Ben benieuwd hoe morgen zal gaan verlopen. Ikzelf moet bekennen dat ik ook al wat de lucht in heb gejaagd :p

Zelf nog niets afgestoken en hoor echt heel af en toe een klap in de buurt. Zeer benieuwd naar 18:00, heb niet echt het oudejaarsgevoel maar dat gaat nog komen hoop ik.

politie hield hier net nog een paar kids aan. Controleren of ze geen illegaal hadden. Daarna mochten ze gewoon doorgaan met afsteken.:devil:

Hier en daar wat geknal maar vergeleken met vorig jaar is het doodstil hier. Nu maar hopen dat het vanavond goed komt, merkte net in de winkel dat er nog 10 tallen kartonnen rotjes en grondbloemen stonden die zijn normaal gesproken altijd uitverkocht na de 30ste. Hier en daar lopen kinders rond met categorie 1 vuurwerk maar zoals ´´vroeger´´ is het totaal niet.

Hier is het oorlog, niet normaal merk geen verschil..... heb me in kunnen houden maar zojuist een potje afgestoken.

Hier is het net zoals de afgelopen dagen, af en toe wat geknal wel iets meer als normaal.. maar lang niet zoveel als dat je vanaf 10uur mag stoken..

Hier vanaf 10:00 wat geknal daarna was het een paar uurtjes stil, nu loopt volgens mij het halve dorp buiten want er word flink door gestookt haha.

Er wordt flink gestookt, 2x politie gezien maar komen alleen in actie als er zwaar vuurwerk wordt afgestoken. Voor de rest lijkt het zoals alle andere jaren.

Ik zeg mensen geniet ervan het is onze dag, fijne jaarwisseling

Non-stop vuurwerk hier... ook jongens die gewoon door de straten lopen met hun tas. Dus volgensmij kijkt niemand er echt naar om. De normale vuurwerk consumenten lijken wel te wachten tot later op de avond... 18 uur moet wel een gekkenhuis gaan worden

Back
Bovenaan