broodjekaas
VWC lid
Nogmaals , we gaan gewoon rennen![]()
hardcore parkour.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nogmaals , we gaan gewoon rennen![]()
Klinkt opzich stom maar wat nou als je nooit tv kijkt, nooit internet
hoe moet je dan weten dat er een nieuwe regel in is gegaan ?
Ik heb echt hele goede herinneringen aan het verleden toen we met hele groepen tegelijk de straat op gingen, elkaar opzochten om dan samen vuurwerk te stoken. Ik vind het jammer dat de "nieuwe" generatie deze traditie in feite niet meer MAG meemaken.
Moet verkopen tot 4-5 uur, daarna vreten. Dus voor 6 uur gaat t niet worden gok ik.Vraag mij toch wel af , hoeveel mensen zeggen ik stook pas om 18:00 en dit ook echt doen.
En heel veel mensen weten nog geen dat je pas mag afsteken vanaf 18:00.
Wegens de slechte voorlichting van de overheid uit.
Eerlijk gezegd heb ik zelf nog niks officieels gelezen dat het pas vanaf 18 uur mag.
Sommige mensen die ik heb gesproken weten dit ook niet eens. Ik heb mijn mond gewoon gehouden.
Wanneer de overheid faalt dit ruim op tijd kenbaar te maken, dan moet men niet raar gaan opkijken dat mensen straks ergens tussen 10 uur en 18 uur wat afsteken. Dan vind ik het ook niet meer dan fair dat deze mensen NIET op de bon worden geslingerd.
zijn zat mensen die geen krant lezen.heb al een paar keer gelezen . in weekblad en net in zondag krant adv van kots insteling dat pas van 18:00 mag dus