Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja ik vraag me ook af, ik moet eerlijk zegge die berichten heb ik ook niet aandachtig gevolgd maar toch. Wanneer wordt de regel ingevoerd ik heb dat niet gezien. Over algemeen veranderen regels per 1 januari of ergens halverwege het jaar wordt een zooi regels door gevoerd in de wet. Zover ik weet wordt er nooit gezegd ow we wille dit vanaf morgen staat het in de wet. Het lijkt mij eigenlijk ook niet meer dan logisch dat een dergelijke wetswijziging pas op 1 januari in gaat.
Dit is maar een gedachte he als ik fout zit hoor ik het graagben ook maar een simpele pyro en geen politicus al denk ik soms waarom zit ik daar toch niet als ik die ideetjes hoor.
Dit deden ze omdat ze er haast mee hadden om deze regel nog voor deze jaarwisseling te laten gelden. Een koninklijk besluit is ook makkelijker zonder de toestemming van een meerderheid in de tweede kamer terug te draaien als de ministerraad dat zou willen niet dat dat gebeurd natuurlijk maar je weet maar nooit.
"Gelet op de wenselijkheid om zo spoedig mogelijk over te gaan tot de
inperking van de afsteektijden, is het de bedoeling het besluit vóór
29 december 2014 in werking te laten treden. Daarbij zal derhalve worden
afgeweken van de vaste verandermomenten. "
Lijkt me duidelijk, ze kunnen t/m de 28ste de tijden aanpassen. Zou wel ***lig zijn dat ze dit op de 28ste alsnog zouden doen maar het kan wel.
Dus als ik het goed begrijp is het nu nog steeds niet duidelijk vanaf hoelaat je mag afsteken en kan dat nog tot 28 december beslist worden?