Bella Ciao [Compound]

Fraaie box met sierlijke effecten. Ondanks de harde wind kwamen de effecten toch goed uit de verf. Spreiding niet gigantisch en wat verschillend per effect soort, maar met de variatie, tempo en mooie effecten toch een prima box te noemen.

Fraaie box met sierlijke effecten. Ondanks de harde wind kwamen de effecten toch goed uit de verf. Spreiding niet gigantisch en wat verschillend per effect soort, maar met de variatie, tempo en mooie effecten toch een prima box te noemen.

Ben blij dat ik deze in bestelling heb staan. Ondanks de mindere omstandigheden komt ie toch best lekker over op film. Heeft twee jaar kunnen drogen, dus kom maar door dit jaar! :biertje:

Dat ziet er inderdaad prima uit op bovenstaande film. Geen uitschieter, maar gewoon een leuke prima box met voldoende afwisseling!

Op bovenstaande film komt die ondanks de omstandigheden prima over. Blij dat ik hem ooit als mistery voor 50 heb kunnen scoren.

Is er een reden dat deze, naar verhouding, zon enorme prijsstijging heeft gehad. Jullie andere producten zijn, zoals alle producten, wel wat gestegen maar niet in verhouding met Bella Ciao.

Is er een reden dat deze, naar verhouding, zon enorme prijsstijging heeft gehad. Jullie andere producten zijn, zoals alle producten, wel wat gestegen maar niet in verhouding met Bella Ciao.

Deze had een extra scherpe introductie-actie in het verleden voor de online prijs (eigenlijk uit 2020 al). Die actie is dit jaar niet actief. Daardoor is het verschil in de online verkoop wat groter. Daar zie je dat waarschijnlijk aan. De adviesprijs is van €159 naar €189, dat is puur door de toenemende kosten in productie/verscheping.

Deze box had ik als vervanger voor een andere box gekregen, die niet geleverd was bij de vuurwerkwinkel. Een leuke gevarieerde box in i-shape en waaiervorm, en qua kleur en snelheid.

Dit was echt een prima box zo in de straat, tempo goed, burst goed, effecten mooi en vol. Label is ook erg strak vormgegeven. Niks mis mee.

Deze gewonnen bij een actie van GBV—Weco. Mooie vormgeving op de doos, en unieke en leuke effecten. Zeker een aanrader.

Het was voor mij een beetje een twijfel geval, omdat er nog geen straatfilmpjes waren. Vooral de tempowisselingen en de variatie in effecten spraken mij erg aan, waardoor ik 'm toch besteld had.
Het viel me helemaal niets tegen! Ondanks de wind hielden de effecten mooi stand, waren mooi vol, goede burst, voor mij klopte alles aan deze box. In de freak nog gekocht voor 99,- en dat was ie echt dubbel en dwars waard!

Het was voor mij een beetje een twijfel geval, omdat er nog geen straatfilmpjes waren. Vooral de tempowisselingen en de variatie in effecten spraken mij erg aan, waardoor ik 'm toch besteld had.
Het viel me helemaal niets tegen! Ondanks de wind hielden de effecten mooi stand, waren mooi vol, goede burst, voor mij klopte alles aan deze box. In de freak nog gekocht voor 99,- en dat was ie echt dubbel en dwars waard!

Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Prachtige box, volle effecten, goede burst, multi shape en erg mooie kleuren.
Staat voor volgend jaar weer op de lijst.

Back
Bovenaan