[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik inkomen inderdaad. Ben gewoon benieuwd naar China Red en heb wat leuke dingen voor de vooravond besteld die ik zelf erg goed vond overkomen, en dan gaf mij deze actie wel de doorslag.

Ach ruggegraat. Net wat Spinner al schreef. Er komt nog genoeg mooi spul aan. Wil sowieso proberen (:wink:) om wat minder te kopen dan voorgaande jaren. :wink:

Voor de consequent lage prijzen moet je vaak richting de uithoeken van het land. Hier om en nabij de provincie Utrecht ben ik toch wel erg blij met de freakacties en dan is het vaak toch nog steeds best wel een stukje rijden.
China Red heeft op het moment echt wat leuke hebbedingetjes die ik zeker wil proberen dus mijn ruggengraat heeft het niet lang volgehouden :bye:
Uiteindelijke schade:

Obsessed 1x
Fire Festival 1x
Best Solution 1x
Ghost Town 1x
Tolla Mina 1x
Wall of Fire 1x
Big Eruption 2x
Hurricane Twister 4x
Crack bucket 3x
Jumbotol Crackling 3x
Twin Peaks 2x
Cracking fontein 2x
Bengalo 2x

Die Hurricane Twister (Cristal Magico voor de Fallas-gangers) bijvoorbeeld. Echt geweldig stookvoer voor in de vooravond. Als mijn portemonnee het had toegelaten had ik mijn winkelwagentje waarschijnlijk nog veel voller gestouwd :rolleyes:

Volgens mij heeft het niet zoveel met slim of dom te maken, maar meer wat je persoonlijke voorkeur is. Ik kan niet gretig gebruik maken van alle acties het hele jaar door. Wil ik ook niet. Jaaaren kocht ik zoveel mogelijk vuurwerk voor weinig. De laatste jaren koop ik alleen wat ik echt mooi vind en wat in mijn ogen kwalitatief erg goed is, en dat alles ongeacht de prijs. Gevalletje compleet andere insteek gok ik.

De korting maakt het echter wel altijd lastig. Heb er best wat over nagedacht de afgelopen week, maar naast de 3 ratjes die ik in februari al had besteld, staat er van China Red niets op mijn wish-list.

En voor de echte slimmeriken: los van deze actie, zijn er (ook op dit moment) winkeliers die China Red artikelen goedkoper aanbieden dan in de actie van afgelopen week.

Ik wacht vooral op de Poema artikelen straks in een freakactie, want die verkoopt Wolff namelijk ook en dat is altijd wel ergens te scoren in de freakacties. Ook denk ik dat na deze acties China Red ook wel her en der op freakshops te vinden zal zijn later dit jaar. Soort van 'groen licht' dat het met korting verkocht mag worden denk ik :)

Ik heb trouwens precies hetzelfde als jij, voorheen liet ik me echt heel erg verleiden tot lage prijzen ondanks dat ik het vuurwerk eigenlijk niet eens zo goed vond. Ik koop dit jaar liever alleen maar kwaliteitsproducten en dan betaal ik er ook maar gewoon meer voor. Ik heb liever een duurder/kwalitatiever product dat je iets doet dan heel goedkoop vuurwerk dat je net niks doet. Niet dat dit laatste het geval is bij China Red hoor, maar meer in het algemeen bedoel ik dat. Ik vind zeker wel een aantal producten van China Red in het lijstje van 'kwaliteit producten' zitten. Vooral de nieuwe boxen, al weten we de productie uitwerking natuurlijk nog niet.

Prachtige actie! Heb hem voorbij laten gaan, nu ik net weet dat ik vader ga worden gaat het geld op dit moment daarheen :)

Pak later in het jaar nog wel wat China red spulletjes mee

Jammer dat de actie afgelopen is obsessed jammer weer
Dan maar wat anders

Volgensmij hebben we allemaal ruim de tijd gehad om je voor te berijden en/of een bestelling te plaatsen, of je dat dan wel of niet optijd doet ligt denk ik meer aan jezelf.
Mischien volgend jaar weer een kans :thumbsup:

Daar zou ik geen nee tegen zeggen, aangezien ik heb vernomen dat Amsterdam nog een jaartje het verbod uitstelt moet dat gevierd worden met een goeie extra bestelling :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan