funkeliefhebber
VWC lid
Kan ik inkomen inderdaad. Ben gewoon benieuwd naar China Red en heb wat leuke dingen voor de vooravond besteld die ik zelf erg goed vond overkomen, en dan gaf mij deze actie wel de doorslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heeft het niet zoveel met slim of dom te maken, maar meer wat je persoonlijke voorkeur is. Ik kan niet gretig gebruik maken van alle acties het hele jaar door. Wil ik ook niet. Jaaaren kocht ik zoveel mogelijk vuurwerk voor weinig. De laatste jaren koop ik alleen wat ik echt mooi vind en wat in mijn ogen kwalitatief erg goed is, en dat alles ongeacht de prijs. Gevalletje compleet andere insteek gok ik.
De korting maakt het echter wel altijd lastig. Heb er best wat over nagedacht de afgelopen week, maar naast de 3 ratjes die ik in februari al had besteld, staat er van China Red niets op mijn wish-list.
En voor de echte slimmeriken: los van deze actie, zijn er (ook op dit moment) winkeliers die China Red artikelen goedkoper aanbieden dan in de actie van afgelopen week.
Prachtige actie! Heb hem voorbij laten gaan, nu ik net weet dat ik vader ga worden gaat het geld op dit moment daarheen![]()
Prachtige actie! Heb hem voorbij laten gaan, nu ik net weet dat ik vader ga worden gaat het geld op dit moment daarheen![]()
Pak later in het jaar nog wel wat China red spulletjes mee
Jammer dat de actie afgelopen is obsessed jammer weer
Dan maar wat anders
Je wil graag een 3e ronde? Ik denk wel meer freaks...Ben benieuwd, CN?