Beast Of Burden Total [Compound]

Deze doos vandaag ook opgehaald. Wat een unit joh, amper te ontkooien zo haha. Benieuwd naar!
Ik vroeg het me net af na bovenstaande foto... Wat een apparaat joh, lekker ontkooien. En dat ook voor elke maat box weer passende kooi gemaakt moet worden hè

Wat een unit is dit zeg, ziet er indrukwekkend uit, we gaan het beleven of ie echt zo dik is, maar het ziet er veelbelovend uit.

Deze box is helaas door mijn dealer geannuleerd wegens onvoldoende voorraad.
Jammer ik keek hier heel erg naar uit gezien de foto’s en filmpjes.

Ben er niet verdrietig om maar baal er stiekem wel een beetje van! Volgend jaar nog een poging.
Neem de winkel ook niks kwalijk en nu nog elders iets vinden is niet te doen.

Deze box is helaas door mijn dealer geannuleerd wegens onvoldoende voorraad.
Jammer ik keek hier heel erg naar uit gezien de foto’s en filmpjes.

Ben er niet verdrietig om maar baal er stiekem wel een beetje van! Volgend jaar nog een poging.
Neem de winkel ook niks kwalijk en nu nog elders iets vinden is niet te doen.

Heb deze topper laten gaan voor 225 euro.. Volgende jaar. Na "hopenlijk de geweldige" filmpjes komt hij er wel!

Maar kijk sowieso wat geisha en rubro te bieden hebben. Die hebben meer van die grotere compounds. Check breda

Heb ik vaker gehoord alleen aan de omdoos te zien is die zeker niet open geweest. Ook de doos er in zie je vaak dat er een kooi omheen heeft gezeten. Dat is ook niet het geval. Maakt niet uit tis er af.

Wat een bak!!! Echt ontzettend dik. Enige nadeel is dat hij vrij snel is.
Echt een van de beste bakken die ik heb gehad.

Grappig, bij een maat van mij zaten er blijkbaar juist hele flinke vertragingen tussen. Hopelijk ramt die van mij zo ook gewoon lekker door!

Geen vertragingen gehad, liep supersoepel door! En wat een bakbeest! Schitterende effecten en die spinners in de waaier, perfect.

Wat een Beast was dit zeg! 100% een dikke aanrader zonder vertragingen. Heel de straat keek naar deze doos. Geld zeker waard!

Jammer dat ik in de eerste compound een weigering had.
Bij de doorlont stuk weer aangestoken en toen was het me toch één chaos in de Lucht.

Maar zonder meer na een volledige gezien te hebben van de buren, mogen we toch wel tot de conclusie komen dat dit toch wel ÉÉN van de DIKSTE dubbele compound van het moment is.

Back
Bovenaan