Beast Of Burden Total [Compound]

Heel dikke bak zo op video, vooral alle salvo's en die waaiers met spinners erin zijn gaaf. Finale had wel iets dikker gemogen gezien vind ik.

Bizar mooie bak zeg! Echt helemaal in mijn straatje als mixed liefhebber. Finale gedeelte had nog wel iets heftiger/sneller mogen zijn, maar voor de rest echt perfect. Een meer dan waardige opvolger van de Collision Thunder (hopelijk zonder de pauzes dan)!

Helaas hier alleen te krijgen voor de vaste prijs van 299,- en dat gaat mij net wat te ver. Hoop dat ik hem anders volgend jaar voor een mooie prijs kan vinden. Kijk nu al uit naar jullie straatfilms!

Presteerd beter dan de Icetiger, dan deze maar maar overwegen.

Wij hebben ze alletwee ruim voor dat de officiele filmpjes bekend waren al besteld. Ik heb nu zelf naar de filmpjes gekeken en ben heel benieuwd hoe di tuitpakt allemaal. Maar de ICetiger was voor minder dan 200 euro aangeschaft en de BoB voor ik geloof 250 euro. Dus dan mag je ook verschil verwachten. De eerdere filmpjes lieten twee gelijkende compounds zien, nu zijn ze echt anders en ik vind het prima zo. BoB oogt inderdaad beter maar is dus ook 25% duurder.

Nee, want dat is die niet.
Qua aantal schoten en rij-verdeling: ja, identiek.
Qua effecten per rij zijn ze verschillend.

Dus nee het is geen omlabeling :wink:

Deze oogt op video echt heel dik. Enige dat mij ervan weerhouden heeft hem (voor alsnog) te bestellen, is dat de CT in real life net iets teveel vertraging had en een iets mindere burst. Al was het nog steeds een prima bak. Maar Rubro en sample video’s is mij iets te vaak overkomen om al toe te happen. Zeker in deze prijsklasse.

Poah, beste doos zo ja. Blij dat deze besteld is op basis van het vrijgekomen productfilmpje. Dikke bak!

Poah, beste doos zo ja. Blij dat deze besteld is op basis van het vrijgekomen productfilmpje. Dikke bak!

Heb ze persoonlijk allen afgeschoten en kijk toch erg uit naar de Beast. Zou wat mij betreft wel eens de compound van het jaar kunnen worden. Alles zit er in, van de W-shape tot de Z-shape. Ook de spinners in de waaiers vind ik heel dik. Natuurlijk altijd even afwachten hoe deze het in de straat gaat doen. Je kan ze ook alle 4 nemen, dan zit je sowieso goed!:p

Iemand tips voor de afweging tussen de Beast of Burden, Triple X, Magnum P.I. Of de Crown Majestic?

Zijn 3 totaal verschillende compounds maar ik zou uit deze lijst van 4 altijd voor de Magnum PI gaan. Beast geen verkeerde bak maar vind het met Rubro/ Mania altijd afwachten wat een blok in de straat doet, voor mij persoonlijk zijn de productie filmpjes totaal niet representatief. Triple X / Crown Majestic prima blokken maar moeten het echt van het waaier deel hebben, i shape deel is slappe bedoeling. Dan vind ik de PI prijs / kwaliteit beter

Ja ik ben laat ik weet het haha, maar weet iemand deze nog ergens te staan voor een mooie prijs ? Reactie mag via privebericht.

Deze bak heeft mijn interesse, maar toch ben ik nog steeds huiverig om deze te bestellen, weet iemand of hij ergens op een demo geschoten gaat worden? De pauzes in de Collision Thunder waren echt een dooddoener, ik hoop dat dit opgelost is.

Deze bak heeft mijn interesse, maar toch ben ik nog steeds huiverig om deze te bestellen, weet iemand of hij ergens op een demo geschoten gaat worden? De pauzes in de Collision Thunder waren echt een dooddoener, ik hoop dat dit opgelost is.
Collision thunder was geen compound . Deze wel

Back
Bovenaan