Beast Of Burden Total [Compound]

Dit was zeker een dikke bak. Hier per 2 geschoten in de show, was echt chaos tot de 2e compound. Één van de compounds liep niet door, waarschijnlijk debet aan mijn knutselkunsten. Deze later nog ontstoken, maar wat een bak zeg. Ontzettend gaaf. Dikke effecten, harde burst, echt top!!

Bij mij weigerde cake 3 en flinke vertraging tussen de cakes. Moest weer ouderwets knutselen om hem weer aan te krijgen.
Ik wilde hem persee op het laatste moment nog meepakken en 300 voor betaald. Dat leg ik er niet meer voor neer.

Bij mij weigerde cake 3 en flinke vertraging tussen de cakes. Moest weer ouderwets knutselen om hem weer aan te krijgen.
Ik wilde hem persee op het laatste moment nog meepakken en 300 voor betaald. Dat leg ik er niet meer voor neer.
Ik rond de 200 hier liep die perfect! Altijd ff nalopen

Klopt had ik ook gedaan. Her en der zat de tape los waardoor alles open en bloot lag. Dat alles hersteld. Verbindingen waren in orde haha

Jammer dat ik m niet uitgeleverd kreeg maar zo te zien een hele mooie doos.

Dit jaar neem ik hem mee en hoop op een prijs van rond de 200€ :yes:

Wat een bak was dit, zeer grote effecten en spreiding. Blij met de films, ik heb hem helaas niet op film staan namelijk.
Hopelijk houden ze deze erin!

Was echt een van de toppers van de avond, wat een, uitwerkingen snoeiharde burstknal, helaas stopte hij bij de laatste 2 cakes waardoor ik met een aansteek stokje even later toch hem nog aan het praat kreeg, maar helaas geen volledige 100% score, al hoewel staat deze weer op het lijstje met hopelijk dan minder wind.

Dit was zeker een dikke bak. Hier per 2 geschoten in de show, was echt chaos tot de 2e compound. Één van de compounds liep niet door, waarschijnlijk debet aan mijn knutselkunsten. Deze later nog ontstoken, maar wat een bak zeg. Ontzettend gaaf. Dikke effecten, harde burst, echt top!!

Hier stopte hij ook richting het einde van de eerste compound. We hebben hem vervolgens wel nog kunnen aansteken zodat hij daarna verder liep. Film volgt straks

Back
Bovenaan