gwgwgw
VWC lid
Bedoelde de oudere versies ik verwacht een hoop van deze beast of burden
Deze is altijd compound geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedoelde de oudere versies ik verwacht een hoop van deze beast of burden
Deze doos afgelopen vrijdag gezien bij Hubo in Emmer-Compascuum. Wat een unit joh. Dat wordt passen en meten met de rest van de bestelling vrees ik.
Hij is idd even groot als de doos van de tournament boxPoh wat een bakbeest. Deze een tijd terug besteld op de gok en natuurlijk wel na het zien van de eerste beelden. Nou hopen dat die zijn formaat eer aan gaat doen.
Zijn hier filmpjes van. Volgens mij hebben wij die voor dit jaar ook besteld. Ik weet het niet zeker, maar leuk als ik 'm kan zien al is het maar voor volgend jaar. Dank je wel.
Het enige filmpje dat beschikbaar is staat in de startpost.
Moet ‘ie wel geschoten worden. En dat werd ie niet. Maar hou vooral je telefoon bijdehand om ‘m te filmen dan!!! Bij de demodag van Rubro zelf werd er niets omgeroepen en werden alle producten door elkaar heen geschoten. Dus ook daar was ‘ie niet te filmen.Dus niemand heeft op die demodag een filmpje gemaakt en gepost? Dat zal dan een drukke bedoening zijn geweest. Tegenwoordig kun je met elke telefoon wel een redelijk videofilmpje schieten. Jammer. Misschien zie ik 'm met oud en nieuw dan wel.
Kon ook niet wat jij zegt deze is pas enkele dagen in nederland..Moet ‘ie wel geschoten worden. En dat werd ie niet. Maar hou vooral je telefoon bijdehand om ‘m te filmen dan!!! Bij de demodag van Rubro zelf werd er niets omgeroepen en werden alle producten door elkaar heen geschoten. Dus ook daar was ‘ie niet te filmen.
is een aardige doos van 23,5kg![]()
Foto'tje?Vandaag opgehaald. Bestaat uit 2 losse compounds, ben benieuwd!
Haha grapjas de hele.box is 25mm en heeft een dikke kooiVeel 20mm lijkt het