Sodeknetterlint
VWC lid
Boxum vuurwerkWelke dealer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Boxum vuurwerkWelke dealer?
Net even contact gehad met Vuurwerkland Almere, maar daar is de Break Out gewoon voldoende leverbaar.Vanochtend mailtje van mijn dealer ontvangen dat niet alleen de Full Assault maar ook de Break Out pas vanaf de 30e binnen is.
Zal het wel deels zijn ja. Is net zo met de Full Assault toch? Helaas voor mijNet even contact gehad met Vuurwerkland Almere, maar daar is de Break Out gewoon voldoende leverbaar.
Had al contact gehad over afkeurproducten bij mijn winkelier, en daar over heeft hij niks verteld.Hoorde ook 1.2 freestyle madness afgekeurd.
Komop, niet zo mokken.. Er is ook zeker mooi spul te krijgen zonder kooi. Nog niet genoeg omdat er ook echt nog wel eea in kooi komt maar als dat helemaal weg is zal het snel veranderen. Break Out, Insane Crown Bomber bijv hele mooie 30mm bakken in kooi, maar ook veel 25mm wat prima presteert. Riakeo heeft volgens mij al laten zien dat het zonder kooi ook echt mooi kan zijn.Dadelijk zijn alle dikke, mooie, 30mm producten, die in een kooi geleverd behoorde te worden, afgekeurd. Lekker dan! :(
Ik zelf heb eigenlijk helemaal niets van een product van 30mm in kooi, wilde nog snel rondkijken en weet het nu ff niet meer. Welke blijven er nu dadelijk nog over om snel te kopen? Volgend jaar is het helemaal gedaan met de pret. Worden er wel misschien minder producten afgekeurd.
ps. In een andere topic over de Divider, werd gezegd dat alle afgekeurde producten vernietigd worden en niet naar BE of DE gaan. Geldt dit echt voor alle, of enkel voor de producten die door de importeur zelf als afkeur wordt bestempeld?
Mierenneukers....
In ieder geval geen één van afgekeurd...Vuurpijlen wel goedgekeurd?![]()
Vaak worden die producten tussen 31 december van 18:00 tot 1 januari 02:00 vakkundig vernietigdDadelijk zijn alle dikke, mooie, 30mm producten, die in een kooi geleverd behoorde te worden, afgekeurd. Lekker dan! :(
Ik zelf heb eigenlijk helemaal niets van een product van 30mm in kooi, wilde nog snel rondkijken en weet het nu ff niet meer. Welke blijven er nu dadelijk nog over om snel te kopen? Volgend jaar is het helemaal gedaan met de pret. Worden er wel misschien minder producten afgekeurd.
ps. In een andere topic over de Divider, werd gezegd dat alle afgekeurde producten vernietigd worden en niet naar BE of DE gaan. Geldt dit echt voor alle, of enkel voor de producten die door de importeur zelf als afkeur wordt bestempeld?
Welkom in de EU.Regeltjes regeltjes en regeltjes.
Én voor al die regeltjes hebben we natuurlijk ook een regeltje.
Welkom in Nederland![]()
Bron? En dan het liefst niet 1 of andere lokale dealer.Event color hypnose rubro word niet uitgeleverd net als de pyro 5.
Vanwege dat hij te laat binnen komt, lijkt me niet dat hij afgekeurd is.Event color hypnose rubro word niet uitgeleverd net als de pyro 5.
Huisman Vuurwerk HuissenBron? En dan het liefst niet 1 of andere lokale dealer.
"Bij F2 vuurwerk gaat het om zwaarder vuurwerk zoals vuurpijlen. Deze mogen alleen verkocht worden op oudjaarsdag"Vuurpijlen wel goedgekeurd?![]()