vuurwerkfreak-024
VWC lid
Net zo goed als de coconut bountyja komt zonder en hij word exact zoals op het filmpje van rubro![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net zo goed als de coconut bountyja komt zonder en hij word exact zoals op het filmpje van rubro![]()
Wou net zeggen...zal wel een gevalletje coconut bounty worden.Net zo goed als de coconut bounty![]()
Funky 3 besteld bij Mania, zie niet echt een alternatief...Wij hebben inmiddels van Rubro ook minder goed nieuws vernomen.
Op hetzelfde schip van de Funky 3 en de Pyro 5 zit ook de grootste lading Color Hypnose van Rubro...
Wij gaan vandaag onze bestellers daarover informeren.
Het moment van aansteken totdat het vuurwerk afgaat mag dacht ik niet eens te lang duren. Als het te lang duurt bestaat de kans dat de nietswetende burger natuurlijk even gaat kijken met alle ernstige gevolgen van dienMaar ik las dus dat het zelfs afkeur is als het label in brand vliegt, jezus man wat een verrasing he met kruit lont etc dat er wel eens iets in brand vliegt.
Ja maar goed nietswetende burger dan heb ik weer zo iets van, er zijn campagnes over vuurwerk er staan instructies op het vuurwerk. En bijvoorbeeld de winkel waar ik kom en werk krijg je zelfs n flyer mee hoe en wat dan doen ze het toch echt allemaal zelf hoor als er iets gebeurt.Het moment van aansteken totdat het vuurwerk afgaat mag dacht ik niet eens te lang duren. Als het te lang duurt bestaat de kans dat de nietswetende burger natuurlijk even gaat kijken met alle ernstige gevolgen van dien![]()
3 tot 7 seconden volgens de eis.Het moment van aansteken totdat het vuurwerk afgaat mag dacht ik niet eens te lang duren. Als het te lang duurt bestaat de kans dat de nietswetende burger natuurlijk even gaat kijken met alle ernstige gevolgen van dien![]()
10 testen ze per productAchja ze zullen altijd wel weer iets verzinnen om iets af te keuren.
En hoeveel dezelfde cakes/compounds steken ze af tijdens het testen? Zijn dit er meerdere of maar een?
Was dat niet 6 meter?Brandende delen komen verder dan 8 meter neer? Hebben ze het dan over fonteinen? Cakes mogen qua brandende delen uberhaupt niet op de grond komen (niet lager dan 9 m vanaf de grond)
kloptWas dat niet 6 meter?
Ik had het nog even anders moeten stellen; is dat gewijzigd naar 9m of is het nog steeds 6m?klopt
Naar mijn weten niet gewijzigd.Ik had het nog even anders moeten stellen; is dat gewijzigd naar 9m of is het nog steeds 6m?