Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Het lijkt er op dat ik mazzel heb met mijn producten, de nieuwe producten die ik heb besteld zijn voornamelijk van EVO en Pangu en die staan er (nog) niet bij. Weet iemand of er nog merken gekeurd moeten worden?

Ik vraag me ook af wat de reden is dat deze producten allemaal afgekeurd zijn, een 1.2" compound zal niet zijn omgevallen tijdens de test lijkt me. Gaat het dan alleen om de breedte en/of de hoogte? Dat is allemaal heel erg afhankelijk van de (weers) omstandigheden lijkt me. Diep triest voor iedereen die deze mooie producten heeft besteld, hopelijk krijgen jullie mooie vervangers!
O.a. als vonken tot de grond komen, wordt iets afgekeurd. Dat jouw EVO en Pangu producten nog niet zijn afgekeurd betekend niet dat dat in de toekomst niet nog kan gaan gebeuren, zo te zien zijn de eerste producten afgekeurd maar er zullen nog meer steekproeven uitgevoerd worden.

Had acht boxen besteld bij Magnum die afgekeurd zijn... was de finale van mijn show. Nu maar kijken wat de vervangers worden...

Heel treurig.

ga er maar van uit dat er nog meer hier komt te staan de komende weken, (Komodo/Springteufel waren immers midden december afgekeurd uit mijn hoofd)

ik hou mijn hart vast...

Het lijkt er op dat ik mazzel heb met mijn producten, de nieuwe producten die ik heb besteld zijn voornamelijk van EVO en Pangu en die staan er (nog) niet bij. Weet iemand of er nog merken gekeurd moeten worden?
Ze doen steekproeven, soms (altijd/vaak?) gericht op een productgroep en/of importeur/merk/lijn van voorkeur/keuze (waarbij sommige importeurs opvallend vak ontlopen worden) en als er eentje daarvan iets geks doet in hun ogen mogen ze al te graag wat andere producten uit die collectie langslopen. Uiteindelijk wordt een fractie van het geheel getest, afkeurcijfers daarvan kunnen weer tot groot nieuws opgeblazen worden terwijl er sommige producten jaren afkeur ontlopen waar ze anders direct afgeschoten waren. Nu zie je dat veel importeurs alvast aan de NL regelobsessie en keuringsfetish gaan voldoen door kleinere kalibers en kooiloos.

Vind vooral de timing echt bizar. Terwijl alles al is ingekocht en zelfs al verkocht worden er nog dingen afgekeurd. Echt een schande

O.a. als vonken tot de grond komen, wordt iets afgekeurd. Dat jouw EVO en Pangu producten nog niet zijn afgekeurd betekend niet dat dat in de toekomst niet nog kan gaan gebeuren, zo te zien zijn de eerste producten afgekeurd maar er zullen nog meer steekproeven uitgevoerd worden.

Nou, ik hoop dat het niet alsnog gaat gebeuren, kijk erg uit naar die nieuwe producten. We wachten maar rustig af...

Vind vooral de timing echt bizar. Terwijl alles al is ingekocht en zelfs al verkocht worden er nog dingen afgekeurd. Echt een schande
Is altijd al zo hoor. Spul moet eerst binnen zijn hè, wordt getest uit verkoopbatches door ILT om nog aan RACT te toetsen na nobo's in China het al aan CE-keuring hebben onderworpen.

Is altijd al zo hoor. Spul moet eerst binnen zijn hè, wordt getest uit verkoopbatches door ILT om nog aan RACT te toetsen na nobo's in China het al aan CE-keuring hebben onderworpen.

Bijzondere gang van zaken. Zo kun je als verkoper toch niet werken?

Kinderachtig spel.

Ze moeten net als CE keuring gaan werken.
Voor dat massa productie begint eerst keuren.
Het is al gek dat je voor de keuring al kan bestellen.

Maar dat wilt ILT niet, ze willen zo min mogelijk vuurwerk op de markt hebben.

Snijden ze zichzelf mee in de vingers en de importeur ook (maar die laatste is wel duidelijk). Doe dit nog 1 of 2 keer de komende jaren en men stapt vanzelf over op illegaal vuurwerk of vuurwerk in het buitenland kopen. Wordt je toch helemaal gek van die afkeur :frusty: Afkeur hier gaat waarschijnlijk om niks ook… want het zijn stuk voor stuk echt top producten waar de kwaliteit zeer hoog van ligt. Azijn zijkers daar. Ondernemertje pesten.
Het is niet alleen dat, importeurs gaan ook heel voorzichtig worden met dat alles strikt binnen de limieten blijft = vaak toch echt mindere kwaliteit/minder imposante vuurwerk…

Volgens mijn dealer is van Magnum ook de Helsinki Skycrapers afgekeurd :(

Opvallend genoeg wordt de Willow Mayhem als alternatief aangeboden voor de Platinum Sensation

Kreeg net een mailtje van Vonk Barneveld met een bevestiging van bovenstaand mbt Magnum. Daar staat echter ook nog de 1.2 Blinking Willow 36 shots (art 5110) bij als afgekeurd....:mad:

Ze moeten Magnum wel hebben zeg, toch ronduit bizar dat vrijwel alle producten afgekeurd zijn. Wat een enorme k*tzooi voor het bedrijf, de verkopers en de consumenten. Zonder in complotten te vervallen; dit lijkt veel verder te gaan dan toevalligheid. Boosmakend. Dat is het.

Back
Bovenaan