Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Ondertussen zie ik her en der al berichten dat onderstaande artikelen ook afgekeurd zijn. Dit is nog niet bevestigd door de importeur of een dealer dus ze staan nog niet in de start post.

Extreme Goldfather
1.2" Fire Starter - Crown Collection
The Four Legends - Crown Collection

Turbo Display Box - I like legal
1.2" Blinking Willow - I like legal
Santiago Masters - Magnum
Helsinki Skyscrapers - Magnum

Kreeg net een mailtje van Vonk Barneveld met een bevestiging van bovenstaand mbt Magnum. Daar staat echter ook nog de 1.2 Blinking Willow 36 shots (art 5110) bij als afgekeurd....:mad:

Zonde!! Was heel erg benieuwd naar de Blinking Willow... hoop niet dat er nog meer bij komt. Gedeelte van mijn lijstje is ook al afgekeurd. Ben benieuwd wat VPD als vervanging kan/gaat leveren.

Kreeg zojuist ook nog bericht vanuit een verkooppunt dat de Ultimate chry ook afkeur zou zijn! weet niet of iemand dit zou kunnen bevestigen.

Ze moeten Magnum wel hebben zeg, toch ronduit bizar dat vrijwel alle producten afgekeurd zijn. Wat een enorme k*tzooi voor het bedrijf, de verkopers en de consumenten. Zonder in complotten te vervallen; dit lijkt veel verder te gaan dan toevalligheid. Boosmakend. Dat is het.
Tsjah, de effecten/producten van magnum zijn dan ook best indrukwekkend. Verbaast me helemaal niks, het liefst heeft het ILT dat je met alleen je sterretje in je handen om 00.00 staat

Tsjah, de effecten/producten van magnum zijn dan ook best indrukwekkend. Verbaast me helemaal niks, het liefst heeft het ILT dat je met alleen je sterretje in je handen om 00.00 staat
Nee hoor maar er kunnen soms brandende delen uit cakes komen das ook al afkeur . Iets teveel db afkeur kan wel tientallen dingen zijn

Wat ontzettend ruk allemaal.
Voor mij helaas ook 2 producten die ik besteld heb afgekeurd.

Zijn de rapporten ook inzichtelijk voor iedereen/ importeur?
Ik lees namelijk nog nergens waarom bepaalde producten afgekeurd zijn

Kreeg zojuist ook nog bericht vanuit een verkooppunt dat de Ultimate chry ook afkeur zou zijn! weet niet of iemand dit zou kunnen bevestigen.
Dat is niet helemaal waar. Deze heeft de gaastest niet doorstaan waardoor de artikelen meteen in de uitgepakte bunker moeten komen te liggen.

Laten we maar even de officiële berichtgeving allemaal afwachten. Denk dat we elkaar een beetje gek aan het maken zijn nu als als eenieder van ons maar halve informatie heeft/verstrekt.

Dat is niet helemaal waar. Deze heeft de gaastest niet doorstaan waardoor de artikelen meteen in de uitgepakte bunker moeten komen te liggen.

Kan me voorstellen dat dit voor sommige verkopers ook niet lekker is… neemt meteen een boel ruimte in als je alles meteen in het uitgepakte deel moet leggen. Dit zijn toch vaak de kleinere bunkers.

Het is allemaal even schrikken m.b.t. Magnum/Broekhoff maar zoals wel vaker is het niet verstandig hier alles te plaatsen. Er lezen hier ook anderen mee om zo te zeggen. Kort door de bocht: voor de meeste artikelen die het betreft is een voor de hand liggende oplossing gekozen en al ingeregeld. Er blijven 1 of 2 artikelen over waar dat lastiger voor is, maar daar zijn ze druk mee bezig om een mooie vervanger voor beschikbaar te stellen. Het komt goed!

Volgens mijn dealer is van Magnum ook de Helsinki Skycrapers afgekeurd :(

Opvallend genoeg wordt de Willow Mayhem als alternatief aangeboden voor de Platinum Sensation
De Helsinki Skyscraper is NIET AFGEKEURD. Dat heeft je winkelier je verkeerd verteld. Geen idee wat er bij hen aan de hand is; mogelijk krijgen ze te weinig geleverd. Maar gelieve geen onjuiste informatie de wereld in slingeren.

De Helsinki Skyscraper is NIET AFGEKEURD. Dat heeft je winkelier je verkeerd verteld. Geen idee wat er bij hen aan de hand is; mogelijk krijgen ze te weinig geleverd. Maar gelieve geen onjuiste informatie de wereld in slingeren.
Nou sorry volgens mij meld ik alleen wat mij verteld wordt. Ik zeg er volgens mij ook nergens bij dat dit door Magnum bevestigd is enkel dat dit door mijn dealer in de mail gemeld is

Back
Bovenaan