Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Oei, dat is pijnlijk voor velen...
(hier sylvester mainframe en warlord)

Hopelijk blijft het hier idd bij.

Ik heb zelf nog niet vaak last gehad van afkeur maar wat is gebruikelijk, wachten op bericht van de dealer of zelf informeren?
Sta namelijk niet graag tijdens afhalen voor de keuze geld terug of vervanging.

Als je bij een bekende freak site hebt besteld zou ik lekker wachten op het mailtje van hun.

Oei, dat is pijnlijk voor velen...
(hier sylvester mainframe en warlord)

Hopelijk blijft het hier idd bij.

Ik heb zelf nog niet vaak last gehad van afkeur maar wat is gebruikelijk, wachten op bericht van de dealer of zelf informeren?
Sta namelijk niet graag tijdens afhalen voor de keuze geld terug of vervanging.

Normaal neemt de dealer contact met je op dus wacht het even af, Voor dealers is het geen pretje als iedereen er over gaat mailen.

Weet je wat ze moeten doen? Die mensen van het ITL mee laten gaan om de keuring en het testen in China te laten doen. Is een artikel niet goedgekeurd, dan niet bestellen. Zo voorkomen ze heel erg veel kosten.
Enige wat de importeurs dan zou moeten doen is de reis en verblijf van die persoon betalen, maar dat is een schijntje van de totale kosten van wanneer iets wordt afgekeurd.

Volgend jaar gewoon lekker in Duitsland bestellen. Daar zijn ze gewoon op voorraad. Spijt dat ik dat niet heb gedaan met de Magnum producten.

Wat een ellende... 9 boxen besteld van Magnum/Broekhoff waarvan er 7 afgekeurd zijn of niet op tijd binnen komen.
Vroeg bestellen loont dus helaas ook niet meer tegenwoordig...

Wat ontzettend balen zeg, zulke mooie producten. Maar wat een ellende voor Broekhoff en al die winkeliers zeg, wat een logistieke uitdaging, en over de kosten nog maar niet gesproken.

Wat een pijnlijke domper dit zeg. Platinum sensation keek ik enorm naar uit. Ook laatste jaar dat deze dozen te betalen zijn (aanname ik weet het), deze enorme bak kosten moeten ergens terugverdiend worden. Wat een bagger zeg, mag toch hopen dat ze een heeeel goede reden hebben gehad. Zulke toppers eruit.

Hoe langer ik erover nadenk, hoe absurder ik het idee vind dat ze die boel hier pas gaan keuren als alles al binnen is en klaar is om uitgeleverd te worden…

Back
Bovenaan