Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Kunt het beter hier als vraag deponeren ipv stelling. Met feedback van meerdere, en zeker bekend betrouwbare bronnen (dealers komen vaker met deze smoes als ze te laat/te weinig bestelden) krijg je pas zekerheid :)

Ik zeg enkel dat mijn dealer aangeeft dat hij afgekeurd is en over het algemeen is mijn dealer heel eerlijk richting mij over onvoldoende voorraad. Maar ik zal er de volgende keer een vraagteken achter zetten...

Als het allemaal waar is, van Broekhoff in mijn geval wordt mijn lijst een stuk kleiner:confused:

Laatst bewerkt:
Santiago Masters is afgekeurd daarvoor krijg je nu de Turbo Display Box.
Maar ook die is afgekeurd?

Update: Ander Batch Display box word wel geleverd.

Pfff het lijkt wel een persoonlijk vendetta tegen broekhoff/magnum. Vraag me echt af op grond waarvan deze massale afkeur heeft plaatsgevonden, zeker omdat het zo veel verschillende types zijn (qua kaliber).

hoe willen ze voor iedereen vervangers gaan regelen is nooit genoeg voor iedereen dat gaat ook weer een ramp worden

Die foto is trouwens vanuit de importeur. Uiteindelijk gaat de winkel zelf over wat en hoe ze gaan vervangen. Dus 100% zekerheid heb je nooit.

Bij deze het bestandje. Twijfel alleen wel of het precies hetzelfde artikel is aangezien het bij derest van de vervangers er wel bij staat. De naam is iniedergeval soort van hetzelfde.

Bekijk bijlage 77539
Zo te zien aan roodgedrukt kunnen er misschien ook batches van Temptation Willows en Four Legends zijn die nog wél uitgeleverd mogen worden?

De taco’s van vnv zijn ook afgekeurd, spetters tot aan t plafond. Moet toch tatanka maar eens vragen voor een taco recept.

Pfff het lijkt wel een persoonlijk vendetta tegen broekhoff/magnum. Vraag me echt af op grond waarvan deze massale afkeur heeft plaatsgevonden, zeker omdat het zo veel verschillende types zijn (qua kaliber).

Mijn vermoeden... Is dat de omstandigheden bij het testen op de Maasvlakte niet ideaal waren. Veel wind, wellicht ingetrokken vocht, etc. nou kun je een herkeuring aanvragen, maar dat doe je normaal pas later als het een tijdje in de bunkers staat. Het is een duur geintje ook, dus je moet erg zeker van je zaak zijn...

Is t niet mogelijk dat er iemand van een winkel/importeur nu even kan bevestigen wat er nou wel en niet wordt afgekeurd het wordt vrij rompslompig zo

Back
Bovenaan