Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

liep zojuist langs de plaatselijke evolution dealer om folders op te pikken, en kreeg daar gelijk te horen dat de Supernova die op mijn bestelling stond landelijke afkeur heeft..

Heb daarvoor nu wel de universe of passion als vervanging gekregen... zonder te hoeven bijbetalen

Wij wachten nog op de uitslag van de testen. Tot die tijd kunnen we hem niet verkopen/uitleveren.

Starlight en stargate is gewoon leverbaar bij de meeste dealers

Ik heb een aantal Intratuin vestigingen bekeken en overal waar deze producten wel op de site stonden waren ze niet te bestellen...

Edit:
Intussen vernomen dat deze producten wel binnen zullen komen maar minder dan besteld waardoor de beschikbaarheid beperkt is.

Laatst bewerkt:
maar hoe zit het nou met die supernova komt die nou wel binnen of niet zie heletijd dat ie wel in de lijst staat en nu weer niet

maar hoe zit het nou met die supernova komt die nou wel binnen of niet zie heletijd dat ie wel in de lijst staat en nu weer niet

De Supernova heeft even op de lijst gestaan omdat een dealer aan mikamonster2000 gemeld had dat die afgekeurd was en dus niet binnen zou komen. Vervolgens heeft vanderelst die Weco (importeur van Evolution) vertegenwoordigd dit aangegeven: "Wij wachten nog op de uitslag van de testen. Tot die tijd kunnen we hem niet verkopen/uitleveren.". Dit is de meest betrouwbare bron en dat betekent dus dat het nog afwachten is tot de uitslag van de testen binnen is.

Zow platinum sensation eruit en nog een paar dikke namen. Das zwaar ruk als dat zo is idd...

WCKD Warlord
Sylvester Mainframe
Santiago Masters
Temptation Willow
Willow Mayhem
Platinum Sensation

Bizar

Zow platinum sensation eruit en nog een paar dikke namen. Das zwaar ruk als dat zo is idd...

WCKD Warlord
Sylvester Mainframe
Santiago Masters
Temptation Willow
Willow Mayhem
Platinum Sensation

Bizar

Sjonge, dat mag ik niet hopen. Daar zit heel wat van mijn collectie bij.

WCKD Warlord
Sylvester Mainframe
Santiago Masters
Temptation Willow
Willow Mayhem
Platinum Sensation

Bizar
Dat zou flink kak zijn, deze zitten allemaal in mijn bestellingen :bonk:

Ben benieuwd wat voor vervangers ik dan krijg aangeboden voor de Sylvester en de temptation..

Blijft niet veel over als dit alles afkeur is :mad:

Back
Bovenaan