Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Bron het mooiste vuurwerk duiven website.

"Informatie 20-11

Stargate & Starlight

komen helaas niet op tijd binnen voor de verkoop van dit jaar!"

Krijg net een mail van eekhoff vuurwerk dat de volgende producten niet optijd binnen komen
1,2" Temptation Willow
Sirius & The Blizz
Thunderking 1" Fat Tube
Proud Mary

Laatst bewerkt:
Krijg net een mail van eekhoff vuurwerk dat de volgende producten niet optijd binnen komen
1,2" Temptation Willow
Hmm, Big Box of Booster was toch ook al? IS wel iets van productie binnen, wat op demo's geschoten is. Vraag me beetje af of zo'n dealer zelf gewoon niet achter 't net gevist heeft. Ik zou wel van officiëlere kant (Broekhoff, of dealer zelf die meldt dat ie mail van hun had) nog bericht over willen voor ik me "druk" ga maken.

Ja uhhh al die producten komen gewoon optijd / zijn al in nederland. Misschien niet optijd voor die winkel maar wel voor de winkeliers die tijdig hebben ingekocht

1,2" Temptation Willow
Sirius & The Blizz
Thunderking 1" Fat Tube
Proud Mary

Toch wel apart dat ik as donderdag volgens de pakbon iig temptation willow en proud mary geleverd krijg vanuit Broekhoff ..

Ik zou het erg knap vinden van euregio feuerwerk dat ze de temptation willow op een demo schieten terwijl de temptation willow ''niet optijd binnenkomt''. De dummies zijn ook al aangekomen en uitgesteld in showrooms en het is niet alsof die los zitten van het daadwerkelijke vuurwerk

Dit was de info die ik kreeg van mijn vuurwerk winkel. Ging/Ga er vanuit dat dat zou kloppen. Mocht dat niet zo zijn mijn excuses

Uitverkocht bij een importeur is iets anders dan dat het daar te laat binnen is, en dat is niet zo voor deze items.
Ook weer opgehelderd. Met vereende krachten komen we er altijd weer.

Stijn, geen probleem, soms heb je er zelf niet alle zicht op maar genoeg lui hier die er dichter op zitten :thumbup: Ik hoop dat je een mooie vervanger krijgt, kunt mss naar Big Box/Booster vragen als ze die nog wel kunnen krijgen? Anders vast nog wel 'n mooie box te kiezen of money in da pocket

Het gezeik begint dus dit jaar nu al. Winkels die aan hun klanten doorgeven dat ze producten niet kunnen leveren (die blijkbaar wel bij de importeur zijn) maar die door de winkel te weinig zijn besteld, waardoor ze uitverkocht zijn bij de importeur. Of begrijp ik het verkeerd?

"door winkel te weinig besteld, waardoor uitverkocht bij importeur" is wel beetje krom.

Een winkelier kan te laat besteld hebben bij de importeur, bij wie de voorraad van een product dan al kan zijn gereserveerd voor winkeliers die er eerder bij waren. Je kunt dan stellen dat de inkoop van de importeur in China te weinig was om aan de vraag te voldoen.

Je ziet bv dit jaar dat Cairo Crackling groter is bijbesteld om aan de verrassend grote vraag van vorig jaar tegemoet te komen.

En dan heb je nog de kwestie productie; een importeur kan bestellen, maar kan de fabriek het ook wel produceren?

Als je dan bij weinig aanbod als winkelier laat inkoopt maar al wel via je webshop hebt laten bestellen.... Tja.

(correct me if I'm wrong, heren winkeliers/importeurs)

"door winkel te weinig besteld, waardoor uitverkocht bij importeur" is wel beetje krom.

Een winkelier kan te laat besteld hebben bij de importeur, bij wie de voorraad van een product dan al kan zijn gereserveerd voor winkeliers die er eerder bij waren. Je kunt dan stellen dat de inkoop van de importeur in China te weinig was om aan de vraag te voldoen.

Je ziet bv dit jaar dat Cairo Crackling groter is bijbesteld om aan de verrassend grote vraag van vorig jaar tegemoet te komen.

En dan heb je nog de kwestie productie; een importeur kan bestellen, maar kan de fabriek het ook wel produceren?

Als je dan bij weinig aanbod als winkelier laat inkoopt maar al wel via je webshop hebt laten bestellen.... Tja.

(correct me if I'm wrong, heren winkeliers/importeurs)

Het is niet zo moeilijk. Als een importeur 1.000 karton inkoopt, en er zijn 100 winkeliers die er 10 inkopen, is die dus uitverkocht bij de importeur. De 101e winkelier krijgt dan dus te horen dat het product uitverkocht is :D Met vuurwerk kan een importeur helaas niet binnen enkele weken een extra voorraad laten komen, dus dan moeten we het ermee doen.

liep zojuist langs de plaatselijke evolution dealer om folders op te pikken, en kreeg daar gelijk te horen dat de Supernova die op mijn bestelling stond landelijke afkeur heeft..

Heb daarvoor nu wel de universe of passion als vervanging gekregen... zonder te hoeven bijbetalen

Back
Bovenaan