Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Nou lekker dan, als je bijv. via Magnum 1 van deze producten hebt besteld, wat is dan de meest voor de hand liggende oplossing? Een omlabeling van het product? Of komt magnum meestal met een alternatief?

Klinkt weerm een beetje als vuurwerkimporteurs pesten al deze afkeur. Gelukkig verkopen ze Magnum tegenwoordig ook in Duitsland. Kan je het daar alsnog oppikken eind van het jaar :bonk:

We hebben wat berichten verwijderd, we hoeven geen suggesties op te werpen, laten we het hier houden over items die afgekeurd zijn.

Hoe kunnen producten worden afgekeurd als ze vorig jaar gewoon verkocht werden? Of zijn ze dan toevallig niet gekeurd vorig jaar?

Hoe kunnen producten worden afgekeurd als ze vorig jaar gewoon verkocht werden? Of zijn ze dan toevallig niet gekeurd vorig jaar?

Afkeur is per batch, productiejaar dus

En een artikel wat vorig jaar getest is kan dit jaar zomaar eens wel getest worden. Andersom kan ook.

Oké, dus als jou dealer een 2022 batch heeft heb je misschien geluk. Dan praat ik even over de willow mayhem en wicked warlord

Oké, dus als jou dealer een 2022 batch heeft heb je misschien geluk. Dan praat ik even over de willow mayhem en wicked warlord

Klopt, artikelen van vorig jaar die toen niet afgekeurd zijn mogen nu ook gewoon uitgeleverd worden. De kans dat je zoveel geluk hebt is helaas niet zo groot aangezien er vorig jaar heel veel uitverkocht was.

ILT brengt eigenhandig NL siervuurwerk wel om zeep hoor...

Snijden ze zichzelf mee in de vingers en de importeur ook (maar die laatste is wel duidelijk). Doe dit nog 1 of 2 keer de komende jaren en men stapt vanzelf over op illegaal vuurwerk of vuurwerk in het buitenland kopen. Wordt je toch helemaal gek van die afkeur :frusty: Afkeur hier gaat waarschijnlijk om niks ook… want het zijn stuk voor stuk echt top producten waar de kwaliteit zeer hoog van ligt. Azijn zijkers daar. Ondernemertje pesten.

Jeetje, zijn al die producten van Magnum afgekeurd?? WTF... zo blijft er totaal niets meer over van de hele collectie. Pfff.. :frusty: :bonk: :cry:
En hoe kan je het beste een mooi bedrijf om zeep helpen? Het antwoord kan je krijgen via ITL! Stelletje losers! :mad:

Zow platinum sensation eruit en nog een paar dikke namen. Das zwaar ruk als dat zo is idd...

WCKD Warlord
Sylvester Mainframe
Santiago Masters
Temptation Willow
Willow Mayhem
Platinum Sensation

Bizar

Nou laten hopen van niet want de Platinum Sensation Santiago Masters Temptation Willow staan allemaal op mijn lijst pfff

Oei, dat is pijnlijk voor velen...
(hier sylvester mainframe en warlord)

Hopelijk blijft het hier idd bij.

Ik heb zelf nog niet vaak last gehad van afkeur maar wat is gebruikelijk, wachten op bericht van de dealer of zelf informeren?
Sta namelijk niet graag tijdens afhalen voor de keuze geld terug of vervanging.

Back
Bovenaan