Alpeco Fireworks [Kapellen]

Zeer leuke aanbieding!
Is dit de rol met kvk of de connector voor de consument?
Ik vind dat het zo de goede kant opgaat met alpeco.
Leuke acties, moeten ze het hele jaar door doen.

is de bsc met kvk? en klappe ze hard?:rolleyes:
en is de spanich thunder met kvk en kun je ze vergelijke met de bsc?:rolleyes:

De BSC is met kvk en de spanish thunder zonder. De knal van de BSC is wel goed te noemen. De spanish thunder 408 is zachter. Kijk wel uit voor de vertraging van de BSC want er kan flashkruit op zitten en dan heb je schietlont:wink:

Zeer leuke aanbieding!
Is dit de rol met kvk of de connector voor de consument?
Ik vind dat het zo de goede kant opgaat met alpeco.
Leuke acties, moeten ze het hele jaar door doen.

Alpeco is inderdaad goed bezig.
Die aanbieding van 100k voor 50,-- euro is een hele goede
Ik denk alleen wel dat ze gauw uitverkocht zulen zijn.
Zal wel heel veel vraag naar zijn.

Ik vindt dat ook een zeer leuke aanbieding.
De meeste mensen die bij Alpeco zijn en een kvk hebben, die kopen bijna altijd wel een 100.000, dus nu zullen ze helemaal als broodjes over de toonbank gaan! Dus als er mensen zijn die zo'n rol willen, moeten ze haast maken denk ik :D

Nieuwsbrief Alpeco van 30 november 2007

Beste vuurwerkliefhebber,

Laatste actieweek van 2007 !

Wanneer u tussen maandag 3 december en zondag 9 december (week 49) vuurwerk aankoopt bij Alpeco voor een minimumbedrag van 100 €uro (prijscategorie 1) krijgt elke particuliere klant 2 Chinese rollen van 10.000 shots GRATIS !

Met vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

Je kan zeggen wat je wilt, maar Alpeco doet wel wat met het commentaar van buiten af ''dat ze nooit wat gratis weg geven'''

Ik vind het een hele goede zaak al deze acties, Alpeco is hier goed bezig.
complimenten.

:bye:

Vind ik ook Kruitsnuiver erg goed dit!
Zo zie je maar dat het voor zowel klant als bedrijf zo een site handig kan zijn!

Ik denk niet dat het alleen met commentaar van klanten heeft te maken.
De rollen worden niet meer zoveel verkocht zodat ze met de voorraden blijven zitten.

En waar baseer je dit op?

Denk dat je dat wel kunt concluderen van een product als je ziet dat deze al meer dan 1 jaar als promotie product wordt aangeboden en al in de maand november gratis weggegeven wordt. :D. :wink: Neemt niet weg dat het gewoon een goede actie blijft!!!

En de korting op de 100k rollen dan?
Worden die ook niet meer verkocht dan ofzo?
Over die 10k kan misschien wel maar ze hadden ze ook gewoon kunnen bewaren...

En de korting op de 100k rollen dan?
Worden die ook niet meer verkocht dan ofzo?
Over die 10k kan misschien wel maar ze hadden ze ook gewoon kunnen bewaren...

Opslag kost ook geld:wink: en het kan mischien wel zo zijn dat ze de markt verkeerd ingeschat hebben toen ze begonnen met de actie van de 10.000 en nu dus met een ''restpartij'' zitten terwijl ze de opslagruimte beter kunnen gebruiken.

Aanraders Alpeco met KVK nummer

Aanraders Alpeco met KVK nummer

Goedenmiddag allen,

Ik zal binnekort naar Alpeco gaan en heb al wat rond gestruind op de diverse fora om info in te winnen.

Mijn vraag is kort, namelijk: Ik heb een budget van 160 € om twee blokken aan te schaffen. Ik ben zelf nogal gecharmeerd van het merk WECO, maar wat raden jullie aan?
Ik heb begrepen dat ze alleen de volgende blokken van WECO hadden:
  1. Madrid
  2. Mixed emotions
  3. Venezia (lijkt me zeer goed)
  4. Helios

Alvast bij voorbaat dank!

Madrid en mixed emotions hebben ze naar mijn weten al lang niet meer dus dan blijven alleen die andere twee over...
Dus simpele keuze :p
Er zijn genoeg leuke andere blokken te vinden bij Alpeco van het merk bonbridge maar van weco zijn er verder eigenlijk alleen maar kleinere blokkies te vinden...

Staat op de site van Alpeco

04.12.2007 - Nieuwe Knalbatterijen !
Reeds enkele jaren proberen wij in China opnieuw een knalbatterij te ontwikkelen die net zo hard knalt als de "Titanium compacts" van einde jaren '90. Rekening houdende met de UN-richtlijnen en de huidige wetgeving durven wij stellen dat onze nieuwe compacts "SAHARA THUNDER", inzake knaleffect, zeer dicht in de buurt komen van deze "Titanium compacts". Wij raden deze dan ook ten stelligste aan en zouden het zeer op prijs stellen wanneer u ons later uw (objectieve)mening zou laten weten. Zoals u wel weet is het beoordelen van de knalkwaliteit een heel subjectief gegeven.

02.12.2007 - NIEUWE kogelpijlen 50mm !
Vanaf heden verkopen wij de nieuwe kogelpijlen 50mm "Vivendi/Stargate". Deze NIEUWE kogelpijlen zijn van uiterst goede kwaliteit. Een échte AANRADER !

06.12.07 - FOTO'S VAN ONZE NIEUWE COMPACTS !

Beste klanten en webbezoekers ! De foto's die u links bovenaan te zien krijgt op de homepage van onze website, zijn enkele van de nieuwste batterijen 2007. Wij hebben in het verleden steeds borg gestaan voor de goede kwaliteit van onze compacts. Vandaag de dag durven wij beweren dat de kwaliteit nog sterk verbeterd is. Wij kunnen u deze NIEUWE compacts dan ook ten stelligste aanbevelen. Wij zouden het ook zeer waarderen indien u ons later uw mening over de kwaliteit van deze compacts laten weten via onze rubriek "Contact".

SCHANDE!

Afgelopen vrijdagavond ben ik langs alpeco geweest. na het invullen van onze lijstjes kwamen we bij de kassa waar ik vervolgens tot mijn grote verbazing te horen kreeg dat de TRUENO NO 4 In prijs is gestegen!!! Het gaat hier met name om de kartonsprijs die voorheen E xxx,- . E xx per doosje en vervolgens is gestegen naar E xx per doosje (1 karton!!!) een karton trueno 4 kost nu dus E xxx,-

Ronduit SCHANDALIG en geniepig!!!! :mad: Om even voor de uittreding van de trueno 4 de prijzen omhoog te gooien en xtra te verdienen.
Dit had ik van een profesionele organisatie niet verwacht om zo`n dergelijk verschil in prijs te maken! SCHANDE!

Laatst bewerkt door een moderator:
SCHANDE!

Afgelopen vrijdagavond ben ik langs alpeco geweest. na het invullen van onze lijstjes kwamen we bij de kassa waar ik vervolgens tot mijn grote verbazing te horen kreeg dat de TRUENO NO 4 In prijs is gestegen!!! Het gaat hier met name om de kartonsprijs die voorheen E xxx,- . E xx per doosje en vervolgens is gestegen naar E xx per doosje (1 karton!!!) een karton trueno 4 kost nu dus E xxx,-

Ronduit SCHANDALIG en geniepig!!!! :mad: Om even voor de uittreding van de trueno 4 de prijzen omhoog te gooien en xtra te verdienen.
Dit had ik van een profesionele organisatie niet verwacht om zo`n dergelijk verschil in prijs te maken! SCHANDE!

Noem mij eens iets wat niet duurder is geworden de laatste tijd.
Volgens mij heb jij de laatste 2 jaar geen boodschappen meer gedaan.
Bezit je ook geen auto en heb je ook geen koopwoning.
Is allemaal wel off-topic ,maar niet alleen Alpeco spekt zijn kas , maar ook
de NL staatskas , belasting (wel een foutje gemaakt van dik 3 miljoen), etc.
Cheers:bye:
Mek

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind je reactie een beetje onterecht.
Een prijs wordt bepaald naar vraag en aanbod. Iedereen weet dat het goede dingen zijn, dus de spullen worden wel gekocht. Logisch dat als iets schaars dreigt te worden dat de prijs zal stijgen aangezien vele het toch nog in huis willen hebben.

Ik geef je gelijk dat het een prijsstijging is met een zeer grote maat. Grofweg 30%. Maar het is natuurlijk wel logisch, snap dat dit lastig is om in te zien als je even 120 euro moet gaan dokken:wink:.

Back
Bovenaan