Alpeco Fireworks [Kapellen]

Weer een kleine update van de Alpeco website.

LAATSTE NIEUWS

27.10.2007 - Nieuwe professionele compacts
Begin november worden de eerste, nieuwe, professionele compacts verwacht. Deze zullen van een nog betere kwaliteit zijn dan in het verleden. Op de verpakking (karton) zullen de effecten in kleur worden weergegeven

Nog een kleine update van Alpeco dan maar :)

28.10.07 - GRATIS VUURWERK !!!!

Ook in de maand november en december zal er weer een actie gehouden worden waarbij we GRATIS vuurwerk weggeven ! Weldra hierover meer info !

En nog ff een hele mooie update van Alpeco : :):)

30.10.07 - NIEUWE COMPACTS VOORRADIG !!!

Vanaf 31 oktober is het eerste deel van de nieuwe professionele compacts in voorraad. Neem een kijkje bij onze rubriek "Producten" en klik op Spektakelvuurwerk en vervolgens op "batterijen". Sommige batterijen hebben meerdere effecten. Deze kan u bekijken door onder de foto op "volgende" te klikken.

Alle nieuwe blokken staan nu met zoveel mogelijk info online en staan *hier* in een overzichtje!
Zitten echt geweldige blokken bij dus zeker de moeite waard om even te kijken!!

Bedankt heren voor de mooie informatie over de nieuwe producten.
12 nieuwe blokken tel ik totaal.
Als je naar de update van de site van Alpeco kijkt zijn er een behoorlijk aantal blokken van vorig jaar van de site afgehaald.
Betekent dit ook dat die blokken straks niet meer verkrijgbaar zijn?
Ik noem een paar voorbeelden: Apodaga,Mexico,Guadelupe.

Bedankt heren voor de mooie informatie over de nieuwe producten.
12 nieuwe blokken tel ik totaal.
Als je naar de update van de site van Alpeco kijkt zijn er een behoorlijk aantal blokken van vorig jaar van de site afgehaald.
Betekent dit ook dat die blokken straks niet meer verkrijgbaar zijn?
Ik noem een paar voorbeelden: Apodaga,Mexico,Guadelupe.

Er zijn in totaal 16 nieuwe producten sommige zijn in verschillende groottes en shapes te verkrijgen. Op site van Alpeco staan nog niet alle blokken maar hier op de site staan ze wel allemaal.
Over die andere blokken weet ik verder nog niks dat moet even nagevraagd worden :)
:bye:

Ben vanmioddag even langsgeweest. Ze waren nog volop de containers aan het leeghalen, ook zijn een aantal nieuwe blokken nog niet verkrijgbaar, die komen later deze maand binnen. En Fred, blokken als Mexico, Apodaca, zeg maar, de kleinere blokken van vorig jaar, staan nog allemaal in de toonzaal. Heb alleen niet gevraagd of die er ook zijn.

Ben vanmioddag even langsgeweest. Ze waren nog volop de containers aan het leeghalen, ook zijn een aantal nieuwe blokken nog niet verkrijgbaar, die komen later deze maand binnen. En Fred, blokken als Mexico, Apodaca, zeg maar, de kleinere blokken van vorig jaar, staan nog allemaal in de toonzaal. Heb alleen niet gevraagd of die er ook zijn.

Dank Rick. Ik maakte mij al zorgen. Want bij de nieuwe zending is er nog maar weinig aanbod in VT blokjes. :bye:

Daarentegen zijn de Palm Tree en Willow series wel op voorraad, dat is ook van jaren terug. En dat zijn toch ook zeer acceptabele blokjes lijkt mij. Ik zie liever zware 16 en 25 schots potten dan die 49 en meer schots blokken.

Op de site van Alpeco staat bij de Faq dat een particulier daar niet meer dan 1000gram pts mag meenemen. Dat is toch heel weinig ???. Een chainthunder heeft al 250 gram kruit dus dan mag ik er daar niet meer dan 4 van meenemen ???

Laatst bewerkt:
Ik zie het nu ook staan maar eigenlijk doen ze er nooit moeilijk over of misschien geld het zelfs niet voor buitenlandse particulieren oftewel niet voor de Nederlanders...
Zal me hier dus niet te veel van aantrekken...

Vorig jaar is er bij Original wel iemand gepakt op basis van de 1KG pts regel. Heeft zelfs op vuurwerkfora gestaan, maar het is wel een zeldzaam iets ja. In principe kunnen ze je buiten bij Alpeco dus ook aanhouden als je meer dan 1KG aan pts bij je hebt.

Nieuwsbrief ALPECO 5 NOVEMBER 2007

Beste vuurwerkliefhebber,

Zoals aangekondigd op onze website, doen wij ook in de maand november weer een te gekke actie !

Wanneer u tussen maandag 12 november en zondag 18 november (week 46) vuurwerk aankoopt bij Alpeco voor een minimumbedrag van 100 €uro (prijscategorie 1) krijgt elke particuliere klant 2 Chinese rollen van 10.000 shots GRATIS mee !

Wij melden u tevens dat er reeds een gedeelte van de nieuwe professionele batterijen in voorraad is. Neem een kijkje op onze website bij de rubriek "Producten" en klik vervolgens op "spektakelvuurwerk" gevolgd door "batterijen".

In afwachting van uw bezoek, verblijven wij,

Met vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

Erg goede acties vind ik dit!!
Op deze manier halen ze echt meer mensen binnen omdat het toch getuigd van nog wat meer respect en vriendelijkheid voor de klant!

Erg goede acties vind ik dit!!
Op deze manier halen ze echt meer mensen binnen omdat het toch getuigd van nog wat meer respect en vriendelijkheid voor de klant!

Nog wat meer respekt en vriendelijkheid???
Nou , dan mogen ze ALPECO wel eens op cursus klantvriendelijkheid gaan....
wat een drama is het daar soms.
Ik kijk daar wel overheen , maar een andere klant werd 2 maanden geleden kompleet afgeblaft !!
Ben je alleen in de winkel , kan je nog een uur op je spullen wachten.Bij een beetje goede zaak word je trouwens ook een kopje koffie aangeboden, niets van dat !!
Ik kom daar regelmatig omdat de produkten goed zijn, maar voor de "gezelligheid" en "sfeerproeven" hoef je daar NIET te komen:mad:.

Kwaliteit = 9
Klantvriendelijkheid =2
Cheers:bye:
Mek

Nog wat meer respekt en vriendelijkheid???
Nou , dan mogen ze ALPECO wel eens op cursus klantvriendelijkheid gaan....
wat een drama is het daar soms.
Ik kijk daar wel overheen , maar een andere klant werd 2 maanden geleden kompleet afgeblaft !!
Ben je alleen in de winkel , kan je nog een uur op je spullen wachten.Bij een beetje goede zaak word je trouwens ook een kopje koffie aangeboden, niets van dat !!
Ik kom daar regelmatig omdat de produkten goed zijn, maar voor de "gezelligheid" en "sfeerproeven" hoef je daar NIET te komen:mad:.

Kwaliteit = 9
Klantvriendelijkheid =2
Cheers:bye:
Mek

ik ga deels met je mee.. maar deels ook niet Mek.

Het is correct dat de afgelopen maanden nogal eens de onvriendelijkheid en botheid boven kwam drijven. Het is echter wel zo dat Alpeco de klachten zich heeft aangetrokken en dat de verkoper(S) er op zijn gewezen dat zij het visitiekaartje zijn van Alpeco.

Anderzeids is het ook zo Mek dat het nogal eens voor komt dat een Nederlandse klant zich ook echt gaat opstellen als een arrogante en botte hollander ( zoals de belgen zeggen .. een Dikke nek). voorbeeldje: de oren van je kop af zeiken omdat je voor een aankoop van 25 euro al 10 euro korting wil.

Alpeco is en blijft een groothandel in de kern. Dus korting komt dan pas kijken bij grotere hoeveelheden. En het typische (botte) luidruchtige arrogante manier van doen van Nederlanders dat botst ( van nature) bij de belgen.

Dat er af en toe ook wat meer aan klanten binding gedaan mag worden dmv van bijvoorbeeld een kop koffie of een andere vernsapering als je lang moet wachten.. Je hebt daar wel een punt. Het is best vaak druk bij Alpeco. En dus zou zo iets al veel goed maken een drank, snack of koffie automaat.

De laatste weken voor 31 December is dat er overigens wel hoor. Maarja daar heb je nu natuurlijk niks aan.

Mócht je klachten blijven houden over de houding van een van de verkopers. Dan wil ik je sterk aanbevelen om Alpeco te mailen. Ze doen echt wel wat met je klachten en opmerkingen. Óók dit zullen ze lezen.

Om korting of een presentje vragen is gewoon onbeschoft. Probeer maar eens bij een normale winkel als Dixons bij het afrekenen om een gratis spel te vragen, ik denk dat je hard word uitgelachen. Het slaat gewoon nergens op dat mensen het durven te vragen, laat staan dat ze het 'standaard' al verwachten. Gewoon onbeschoft dus.

Back
Bovenaan