Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hierbij korte video van de winkel alpeco hoe die nu is
ik wil die supero vlinder van een meter die op de toonbank ligt!!!!!
Is het wel faillissement verkoop aangezien zijn prijzen niet echt veranderd zijn.
Zal maar ineens wat reclame maken voor die legendarische tent op de Starrenhoflaan, blijft voor mij toch een levende legende.
Bekijk bijlage 20933
Bekijk bijlage 20934
Ah oude tijden herleven. Die fotos zijn op zich nog recent. Zeg 10 jaar geleden kon je daar echt leuk inkopen. Karton kortingen waten echt de moeite waard. Weco boller (die rode) 4inch shells voorgemonteerd. Ariane pijlen. Eerste keer china thunders matten, werden chain thunders in de volksmond uiteindelijk. Harde shit. 3x 3inch shells in 1 pijp. Gelukkig had ik een auto van de zaak want mijn assen bogen als een hoepel. Toen was ik nog niet zo vadsig als nu zeg maar haha
Ah oude tijden herleven. Die fotos zijn op zich nog recent. Zeg 10 jaar geleden kon je daar echt leuk inkopen. Karton kortingen waten echt de moeite waard. Weco boller (die rode) 4inch shells voorgemonteerd. Ariane pijlen. Eerste keer china thunders matten, werden chain thunders in de volksmond uiteindelijk. Harde shit. 3x 3inch shells in 1 pijp. Gelukkig had ik een auto van de zaak want mijn assen bogen als een hoepel. Toen was ik nog niet zo vadsig als nu zeg maar haha