Alpeco Fireworks [Kapellen]

Vandaag even geweest voor de opening, het is nog niet zo veel soeps ik zou er niet speciaal naar toe rijden vond eigenlijk alles redelijk prijzig en er was nog bijna niks. Natuurlijk zijn ze pas vanaf afgelopen vrijdag weer begonnen dus alles moet nog binnenkomen.

Verder ging ik eigenlijk voornamelijk voor de Pyrostar The black One 180sh. die zou 35 hebben gekost echter was deze er niet maar wel de snellere versie rapido voor 60 euro wat ik dan jammer vond.

Goed om te horen dat het weer een beetje op gang komt, ondanks dat het natuurlijk nooit meer gaat zijn wat het was. Volgend jaar maar een keertje langs dan.

Gisteren op hun Facebook gezet, maar zie het nu pas: een aantal nieuwe producten, waaronder compound boxen zoals deze:

15697806_845711672232991_5182611615793215328_n.jpg

Nou de kvk tijd was ook nog lekker een paar jaar terug:cool:

Ja dat waren ook hele mooie tijden, nu moeten ze daar gewoon een slot op de deur gooien of een andere naam verzinnen want dit is gewoon zand in de ogen strooien van mensen. maar gelukkig weten de meeste hier wel beter. Enige mooie is dat ik op de site de 19 schots van Bonbridge zie staan maar of deze ook met de jaren mee zijn verbeterd vraag ik mij af. Destijds waren het toppers maar in NL hebben ze niet stil gestaan en zijn ze die cakes inmiddels wel voorbij gestreefd. Zo ja, dan heb je voor dat geld echt super 19 schots cakes :)

Ben vandaag bij Alpeco geweest.

Duur, redelijk assortiment, maar dat Pyrostar-spul heeft sowieso veel papier en lucht met zich mee.. Ben er nooit kapot van geweest.

Oohja, de Bonbridge-producten worden gefabriceerd door Broekhoff en geïmporteerd door Pyrostar. Het is dus geen originele Bonbridge zoals we die vroeger hadden. Het assortiment waaiers is best groot!

Los daarvan heeft deze zaak veel meer potentieel als de Zena-locatie te Olen, hopelijk wordt hier iets mee gedaan en vinden we hier over een aantal jaar producten die ze elders niet hebben.

Het was trouwens best druk!

Op hun fb pagina

Omdat er voor sommige onduidelijkheid is over de verbouwingen van Alpeco willen we graag even duidelijk maken hoe het zit.
Helaas hebben wij bijna 3 jaar op onze nieuwe definitieve vergunningen moeten wachten waardoor we niet open konden.
Nu de nieuwe vergunningen allemaal zijn verleend, zijn we al enige tijd bezig met de bouw van een nieuw en groter bunkercomplex.
Hierdoor kunnen we in de toekomst een nog groter assortiment aanbieden.
Omdat we helaas nog niet exact weten wanneer de bouw en keuring van de nieuwe bunkers afgerond zullen zijn kunnen we nog geen exacte datum noemen van de nieuwe definitieve opening.
Wanneer er meer duidelijkheid is zullen we dit direct laten weten!
Tot binnenkort!
Team Alpeco

Back
Bovenaan