Alpeco Fireworks [Kapellen]

tja, pyrostar/broekhoff is nu eigenaar dus je zal alleen pyrostar en fake bonbridge producten daar zien.

oftewel, voor degenen die de oude alpeco gewend zijn, niet interessant. Echt jammer dat zo'n goede winkel helemaal naar de knoppen is en de nieuwe eigenaren proberen voort te teren door het behaalde succes uit het verleden.Ik kwam er graag, maar nu moet ik er eigenlijk niet aan denken. Zou misschien ook verstandig zijn om deze winkel een nieuw topic te geven en niet in het oude topic van de echte Alpeco.

Als ze er nou gewoon een Megastore van maken net zoals Zena heeft in Olen en Maaseik ( en nog ergens ) met een soort korting, dan is het tenminste nog interessant om helemaal die kant op te rijden. Voor hetzelfde assortiment kan je namelijk gewoon naar de Pyroshop gaan.

Als ze er nou gewoon een Megastore van maken net zoals Zena heeft in Olen en Maaseik ( en nog ergens ) met een soort korting, dan is het tenminste nog interessant om helemaal die kant op te rijden. Voor hetzelfde assortiment kan je namelijk gewoon naar de Pyroshop gaan.

een megastore van Zena, zou ideaal zijn :)

of een megastore combi Zena/Salon Roger

een soort action voor vuurwerk wil jij:cool:

Hahaha nee hoor heb gewoon een verveel dag ik vind de half half staat van alpeco gewoon jammer.Er zijn leuke winkels in belgie die het leuk doen loots , megastores, etc ik denk dat het leuk zou zijn als ze die richting op denken/bouwen en daarbij een naamsverandering zouden doorvoeren. :bye:.

Alpeco gaat 18 december weer open. Verbouwing is klaar en word nu opnieuwd ingericht en bunkers gevuld. Ik ben benieuwd .....

Ze staan vandaag zowel aan de Nederlandse grens als in putte ter hoogte van de oude Wilhelmina kazerne te controleren. Dus wees gewaarschuwd ;-)

mooiste is een compleet nieuw assortiment oprichten.
wat toppers van belgie houden em dan richten op andere piromax bijv etc.
denm dat er genoeg pareltjes te halen zullen zijn.
zeker als je kijkt wat zena met funke heeft gedaan.

Gisteren op de motor gesprongen en een lekker nostalgisch ritje gedaan, het is december, vind ik altijd de gezelligste maand van het jaar dus lekker een rondje gereden door zuid-Nederland en België en natuurlijk even tanken in België, via de Brabantse Kempen reed ik toevallig langs Kapellen, staat er een grote vuurpijl op de weg haha.

Laatst bewerkt:
Tot mijn verbazing viel onderstaande folder op de mat tussen de rest vd reclamefolders.
Toch wel grappig om te zien, nostalgie om dat logo op je deurmat te zien liggen haha.

8A80CB03-0A45-486E-B74F-D38395DA310C.jpg
A3A1C734-CA25-4952-9F6F-7C5C2D653E61.jpg

Back
Bovenaan