Alpeco Fireworks [Kapellen]

Bedankt voor het filmpje, mooi om te zien dat ze de inrichting en opstelling van het vuurwerk precies hetzelfde hebben gehouden.

hierbij korte video van de winkel alpeco hoe die nu is

Nou de winkel is al een stuk harder aangekleed dan op de dagen dat ik er was. Blij dat Alpeco toch nog (even?) bestaat, een vuurwerkend België zonder Alpeco kan ik mij moeilijk nog voorstellen..

ik wil die supero vlinder van een meter die op de toonbank ligt!!!!!

Ik geef hem vijf dagen vooraleer ie gejat wordt.

Is het wel faillissement verkoop aangezien zijn prijzen niet echt veranderd zijn.

Naar wat ik begrepen heb, houdt pyrostar daar de boel draaiende tot 1 januari. Alpeco zat nog met een behoorlijke voorraad vuurwerk die de curator na de faillietverklaring niet heeft kunnen verkopen. Waarschijnlijk willen ze nu nog een hoop centen recupereren bij de verkoop van de oude stock + de huuropbrengsten die pyrostar betaalt zullen gebruikt worden om de schuldeisers te betalen.

Als ik naar die prijzen kijk vind ik het niet echt uitnodigend. Als je die oude stock moet verkopen geef dan korting. Ze zouden er goed aan doen om actie prijzen te hanteren om zo meer mensen te lokken. Beetje kortingen geven denk ik meer mensen een zet om de drempel over te steken. Maar zoals het er nu uit ziet is olen velen malen aantrekkelijker.

Winkel ziet er verder wel mooi uit.

Ik ben vorige week woensdag even naar alpeco geweest.
Er was toen eigenlijk niet veel want ze waren nog aan het inrichten.
De bonbridge 19 shots potten waren wel in de aanbieding voor 12 euro zag ik wat een goede prijs is!
Verder zag ik op het filmpje dat ik een week te vroeg ben gekomen :/
Ziet er allemaal keurig uit op dat filmpje van vuurvent

Zojuist ook even binnengewipt, moest in de buurt zijn.
Mocht helaas geen foto's nemen.
Heb wat klein grut meegenomen en kreeg er nog een gratis vlindermat bij.
Ze hebben meerdere merken. Pyrostar, jorge, bonbridge, feilong, huismerk van edruco stond er ook en nog wel een en ander.
Werd iig netjes ontvangen. Goed geholpen ondanks dat ze nog druk bezig zijn met inrichten.
Veel erg grote cakes moet ik zeggen......

Op de site is inmiddels ook weer een hele trits aan producten en promoties toegevoegd, o.a. van Salon Roger

Vandaag op deze grjze en regenachtige dag even op de nostalgische toer. Even het topic door genomen en vond de verschillendje (product) filmpjes en verhalen van iedereen leuk om te lezen.

Laatst bewerkt:
Zal maar ineens wat reclame maken voor die legendarische tent op de Starrenhoflaan, blijft voor mij toch een levende legende.

alpeco_aanbiedingen.jpg

alpeco_aanbiedingen_sier.jpg

Volgens mij verkopen ze de Corsair zo goedkoop omdat het een oude voorraad is.. Mijn doosje komt uit 2009/2010 en vind ze er ook slechter afgewerkt uitzien dan normaal.

Zal maar ineens wat reclame maken voor die legendarische tent op de Starrenhoflaan, blijft voor mij toch een levende legende.

Bekijk bijlage 20933

Bekijk bijlage 20934

Ah oude tijden herleven. Die fotos zijn op zich nog recent. Zeg 10 jaar geleden kon je daar echt leuk inkopen. Karton kortingen waten echt de moeite waard. Weco boller (die rode) 4inch shells voorgemonteerd. Ariane pijlen. Eerste keer china thunders matten, werden chain thunders in de volksmond uiteindelijk. Harde shit. 3x 3inch shells in 1 pijp. Gelukkig had ik een auto van de zaak want mijn assen bogen als een hoepel. Toen was ik nog niet zo vadsig als nu zeg maar haha

Owh wat waren die Thunder kings toch geweldig zeg. Heb tijden gezocht naar een filmpje maar kon jammer genoeg alleen maar single shots vinden. Heerlijke harde klappers waren dat, 1 oud en nieuw mee gemaakt en was er gelijk weg van.

Ah oude tijden herleven. Die fotos zijn op zich nog recent. Zeg 10 jaar geleden kon je daar echt leuk inkopen. Karton kortingen waten echt de moeite waard. Weco boller (die rode) 4inch shells voorgemonteerd. Ariane pijlen. Eerste keer china thunders matten, werden chain thunders in de volksmond uiteindelijk. Harde shit. 3x 3inch shells in 1 pijp. Gelukkig had ik een auto van de zaak want mijn assen bogen als een hoepel. Toen was ik nog niet zo vadsig als nu zeg maar haha

De 3" en 4" blokken, de 100shots 2" blokken, de 2,5" blokken, de Weco Mixed Emotions,
de linkerwand die gewoon volhing met reusachtige pijlen,
JCWT, CWT, Trueno's,
100000klapper zonder te moeten klikken of knopen,
bonbridge night die je met twee moest tillen,
geen shells maar wel de buizen verkopen,

Zou een rib geven om die tijden nog één keer mee te mogen maken.

Ik heb nog wel wat foto's en filmpjes. Ik heb de thunderkings een aantal jaren bewaard maar heb ze 2 jaar geleden toch maar afgestoken, alleen knalde ze voor geen meter meer ( niet zoals ze het moesten doen ). Hoe oud zouden ze wel niet geweest zijn.. dan kon ik het ook wel verwachten.

Nu moet ik het enkel met de herrinneringen doen.. :)

prachtige tijden waren dat he yves, pakjesavond !! :D
iets te enthousiast besteld, het paste maar NET

logisch als je voor 2 karton 19sh sierpotten 150 betaald en voor 3 karton 155.
en die eerste chain thunders ( rolletjes ) waren echt kei en keihard en je was gelijk blind door de felle flitsen.

Back
Bovenaan