the cigarman
VWC lid
Volgens mij verkopen ze de Corsair zo goedkoop omdat het een oude voorraad is.. Mijn doosje komt uit 2009/2010 en vind ze er ook slechter afgewerkt uitzien dan normaal.
Zijn Cosairs die in China zijn gemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij verkopen ze de Corsair zo goedkoop omdat het een oude voorraad is.. Mijn doosje komt uit 2009/2010 en vind ze er ook slechter afgewerkt uitzien dan normaal.
Zijn Cosairs die in China zijn gemaakt.
De mensen achter Pyroshop hebben Alpeco toch overgenomen.
Hoe is het nu hiermee? Toen een doorstart gemaakt met Pyrostar, maar nu is het akelig stil...
Wat ik begreep is dat de vergunningen verlopen waren en deze opnieuw moesten worden aangevraagd.
Denk echter dat dit niet opnieuw gegeven is op lokatie daar ompandige bedrijven met de oude situatie al niet blij waren.
Gr
Marchel
Dus als ik de verhalen hiervoor begrijp komt Alpeco nooit meer terug?
Op de website van alpeco stond al een heletijd dat die gesloten was wegens verbouwing, uit nieuwsgierigheid keek ik even en zag nu ineens op edruco.be gewoon weer openingstijden staan?