Alpeco Fireworks [Kapellen]

Volgens mij verkopen ze de Corsair zo goedkoop omdat het een oude voorraad is.. Mijn doosje komt uit 2009/2010 en vind ze er ook slechter afgewerkt uitzien dan normaal.

Volgens mij verkopen ze die aan 14,75 omdat de nieuwe eigenaar van het pand aan de overkant, Edruco, deze week de Corsairs aan 15€ in de verkoop zet.

www.alpecovuurwerk.be en www.edruco.be sturen je door naar dezelfde site (de nieuwe site van alpeco), maar als je www.vuurwerkedruco.be ingeeft kom je uit op de van de nieuwe Edruco.

Ik denk eerlijk gezegd dat er de komende weken serieus geconcurreerd gaat worden op de Starrenhoflaan!

Alle bunkers naast alpeco zijn weggehaald om een loods te plaatsen, dus lijkt me sterk dat er daar nog iets gaat komen, vergunning kunnen ze nog wel even op wachten.

De mensen achter Pyroshop hebben Alpeco toch overgenomen.

Helaas wel, het enig goede vuurwerk wat er toen nog werd verkocht waren de restanten van Bonbridge, het spul van pyroshop wat ze er ook verkochten vind ik zelf echt zeer matig en prijzig. Wat dat betreft is het Nederlands vuurwerk stukken beter.

Beste zou zijn als er een nieuwe importeur in zou komen. Nieuwe prducten, nieuwe lijn. Zou goed zijn voor het aanbod in Belgie.

beste zou zijn om gewoon weer bonbridge producten van dezelfde fabriek op de markt te brengen ;)
pyrostar heeft trouwens nieuwe chainthunders met exact dezelfde afbeelding als van de bonbridge chinathunder :s

Hoe is het nu hiermee? Toen een doorstart gemaakt met Pyrostar, maar nu is het akelig stil...

Wat ik begreep is dat de vergunningen verlopen waren en deze opnieuw moesten worden aangevraagd.
Denk echter dat dit niet opnieuw gegeven is op lokatie daar ompandige bedrijven met de oude situatie al niet blij waren.

Gr
Marchel

Wat ik begreep is dat de vergunningen verlopen waren en deze opnieuw moesten worden aangevraagd.
Denk echter dat dit niet opnieuw gegeven is op lokatie daar ompandige bedrijven met de oude situatie al niet blij waren.

Gr
Marchel

Jammer zeg, eeuwig zonde... Maar goed, met de opkomst van Zena bleef Alpeco sowieso er altijd er een beetje achteraan hollen, hoewel ik het persoonlijk nog steeds de leukere winkel vond. Maar goed, jammer :sad:

Dus als ik de verhalen hiervoor begrijp komt Alpeco nooit meer terug?

Alpeco was voor mij al weg toen pyrostar er in kwam, de collectie van de echt Alpeco was namelijk gewoon goud en daar kon pyrostar in mijn ogen niet aan tippen, helaas...

Op de website van alpeco stond al een heletijd dat die gesloten was wegens verbouwing, uit nieuwsgierigheid keek ik even en zag nu ineens op edruco.be gewoon weer openingstijden staan?

Op de website van alpeco stond al een heletijd dat die gesloten was wegens verbouwing, uit nieuwsgierigheid keek ik even en zag nu ineens op edruco.be gewoon weer openingstijden staan?

Ook Edruco is niet meer van Alpeco en volgens mij zit Pim van Pyrostar nu in dat pand maar dat was vorig jaar toch ook al zo ?

ooh ik ben er voor de rest niet zo van op de hoogte maar viel me alleen op dat er nu weer openingstijden opstonden

Back
Bovenaan