Alpeco Fireworks [Kapellen]

ja de politie laat zich in zijn kaarten kijken geloof er geen snars van waarom zouden ze dat zeggen en overigens mogen ze niet specifieke vuurwerk controles meer doen alleen nog alcohol en drugs en als ze daar vuurwerk bij aantreffen ben je ind de sjaak maar de politie ga heus niet vertellen dat ze gaan controleren hoor en al zeker dat ze jou bellen om dta even te melden is hetzelfde als ga jij op die hoek staan van de straat en ieder later stoppen om te vertellen dat er 500 M verderop een snelheids controle is beetje vaag verhaal wil het best geloven hoor maar dan vind ik dat ze dom bezig zijn.

Hoe oud ben je, 12, 13?

Misschien weet je niet wat sarcasme is, maar dat betekent dat iemand iets verteld, maar dat hij het eigenlijk niet neemt....

En laat maar gewoon naar gaan joh, misschien koopt ze oom nog wel voor 200 euro veelste duur vuurwerk daar. Ik raad je de vuurpijlen af daar te kopen. Zou dan even naar de overkant gaan en 3 pakken rocketpack 8 kopen :)

is er dan welleens controlle in kapellen?

twee jaar geleden ben ik er op oudjaarsdag vuurwerk wezen halen en de hollandse politie liep zelfs door de zaak om rond te kijken.ze liepen ook langs de geparkeerde auto,s maar ze hadden alleen oog voor de grootinkopers die daar zelfs met vrachtauto,s kwamen .en ik nam een andere route terug:bye::bye::bye:

Het is zo rustig rond alpeco hier. hebben we nu met zen allen deze winkel officieel geboycot?? Als het aan mij ligt wel, laatste 2a3 jaar geen vriendelijk woord meer van het personeel en een assortiment om van te huilen.

Het is zo rustig rond alpeco hier. hebben we nu met zen allen deze winkel officieel geboycot?? Als het aan mij ligt wel, laatste 2a3 jaar geen vriendelijk woord meer van het personeel en een assortiment om van te huilen.

dat is wel vreemd dan 2jaar geleden was ik er op de 31ste kon je niet eens omvallen schouder aan schouder stonden we:bye::bye::bye:

Stonden jullie dan met zen allen op de ipad in die winkel?
Heb het over dit forumgedeelte, en verder veel plezier dan met je duur betaalde spullen. :bye:

er was toestraks nog een controllen:) waar ik met buikpijn langs reed zag me 75grams pijlen al verdwijnen plus waaiers, baterijen..... bij de putseweg hielden ze controles is al in nederland dus en mensen hier van Daan weten waar!!!

en er rijd overal politie.

Was nu ook niet echt druk. moerkant had de afgelopen jaar leuk weco spul en bonbridge maar deze is dit jaar fors omhoog gegaan met prijzen waar je van moet huilen en alleen zena spul bijna! dus weer terug naar alpeco en volgend jaar weer naar luik....

Weet wel dat die 100.000 die ze verkopen echt goed is! Er waren nog 2 met rollen in de straat, 1 uit het illegale circuit en de andere had ze volgens mij van zena.

Wij hadden hem tot het laatst bewaard, uitrollen ging prima, touwtjes houden het goed bij elkaar. Ding was echt bruut, viel niet dood en ging echt goed hard met de hardste flitsen. Konden die andere rollen niet tegenop!

Ik zag afgelopen oud en nieuw een buurman staan met veel cakes van Alpeco en ben even blijven kijken, want wat er ook over Alpeco wordt gezegd, het vuurwerk wat ze verkopen, met name Bonbridge is en blijft echt super.

de fonteinen vallen ook niet tegen perfecte zaak

vooral die chainthunder 500 man die is geweldig

maar werd door een 1 of andere chinees geholpen daar die geen word engels of nederlands kon

maar mijn vraag was heo duur een karton van die titanium nitraten is en hoeveel er dan inzitten ?? kan iemand mij daar aan verder helpen >

Afgelopen oud en nieuw had mijn buurman voorgemonteerde dozen van alpeco met een aantal cackes er in dat was een waar spectakel hoor !

verder de crackling cry ook een hele gave waaier.

hopelijk gaan de dat concept wat door ontwikkelen en wat vriendelijker personeel aannemen :)

Groeten Andre

de fonteinen vallen ook niet tegen perfecte zaak

vooral die chainthunder 500 man die is geweldig

maar werd door een 1 of andere chinees geholpen daar die geen word engels of nederlands kon

maar mijn vraag was heo duur een karton van die titanium nitraten is en hoeveel er dan inzitten ?? kan iemand mij daar aan verder helpen >

kijk hier even

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=12766&highlight=titanium+thunder

bij indextopic staat 10/100/10 als verpakkingseenheid;)

Ik vroeg me af , er zijn 2 soorten 100k klappers bij alpeco, eentje zonder kvk en eentje met.
Ik ga er van uit dat die met kvk de best verkrijgbare rol is. Maar wat is het verschil met die andere zonder kvk?

Back
Bovenaan