Alpeco Fireworks [Kapellen]

De nieuwe 100K is ook een connector. Heb even gebeld en bevestigd gekregen dat het een connector is.

Ik hoorde ook dat er nieuwe 500 grammers medio december (3e/4e week) 2011 binnen gaan komen. Deze worden op dit moment getest.

Ik hoorde ook dat er nieuwe 500 grammers medio december (3e/4e week) 2011 binnen gaan komen. Deze worden op dit moment getest.

Dit is goed nieuws als het waar is. Ben erg benieuwd naar je bron, alpeco zelf?

Dit zou namelijk betekenen dat Alpeco in de verre toekomst voor sommige misschien toch nog een bezoekje waard is.
Ik hoop dat ze wat doen met alle tips. Bijvoorbeeld een kleinere versie (500 gram) van de profblokken.

Hij zegt in de post er voor dat hij heeft gebeld naar alpeco:wink:

Edit: parlak was me voor.

Ze komen dan helaas wel erg laat op de markt met de 500 grammers...

Dat is niks nieuws voor Alpeco:wink: De nieuwe consumenten blokjes/profblokken kwamen in het verleden wel vaker pas einde van het jaar binnen. Soms zelfs pas na de jaarwisseling.

Hopen dat de nieuwe produkten net zulke toppertjes zijn als die van original.

oke bedankt voor de reactie met betrekking tot de 100k mogen ze ook wel duidelijk vermelden dat het om een connector gaat en niet we hebben de t809 ! Maar goed bedankt !

De politie belde mij gister nog om te vertellen dat er volgende week alle dagen controles waren en of ik dit even op een vuurwerkforum wilde melden.

Nee nu serieus. Dit kan je nooit weten want ze worden nou eenmaal niet aangekondigd. Maar in de chat zei je dat je voor 50 euro siervuurwerk wilde. Ikzelf zou dat dan gewoon nog in Nederland kopen.

ja de politie laat zich in zijn kaarten kijken geloof er geen snars van waarom zouden ze dat zeggen en overigens mogen ze niet specifieke vuurwerk controles meer doen alleen nog alcohol en drugs en als ze daar vuurwerk bij aantreffen ben je ind de sjaak maar de politie ga heus niet vertellen dat ze gaan controleren hoor en al zeker dat ze jou bellen om dta even te melden is hetzelfde als ga jij op die hoek staan van de straat en ieder later stoppen om te vertellen dat er 500 M verderop een snelheids controle is beetje vaag verhaal wil het best geloven hoor maar dan vind ik dat ze dom bezig zijn.

Geloof me, politie weet ook best dat vuurwerk dorpje kapellen zo goed als uitgestorven is en dat een groot deel van de mensen naar Baarle of Olen gaat.
Dus voor veel controles zou ik niet bang zijn.
Maar als je maar voor 50 euro gaat halen, zou ik lekker in Nederland de Panter van Wolff kopen en nog 4 pakjes romeinse kaarsen!

nee ik ga 50 sier kopen en 50 knal en ik rijd mee met mijn oom dus ook als ik niks mocht kopen zou ik meegaan gewoon om te kijken

oke ja als je het op zo manier bekijkt ind dan zou ik de risico ook niet gaan lopen om gepakt te worden gewoon lekker in nederland gaan is mijn advies.

Ja okee je kan kijken of ze er op de heen weg niet staan. Maarja kan elke 5 minuten veranderen ze staan wel is in putten bij die y splitsing vlak bij de delhaze. Ook op de auto snelweg plukken ze je er wel is vanaf tenhoogte van hoogerheide. Heb ze al vaak op die plekken zien controleren.
Mare kijken mag is niks strafbaars aan kijken is soms ook al leuk genoeg.
Veel sucses nog
Ene @ the cigarman zal ik doen.

oke ja als je het op zo manier bekijkt ind dan zou ik de risico ook niet gaan lopen om gepakt te worden gewoon lekker in nederland gaan is mijn advies.

Als jij er naast gaat zitten voor de lol kan je toch gewoon zeggen dat je dacht dat je oom auto onderdelen moest ophalen ofzo, volgens mij kunnen ze jou dan weinig maken...

Back
Bovenaan