Alpeco Fireworks [Kapellen]

Ik vroeg me af , er zijn 2 soorten 100k klappers bij alpeco, eentje zonder kvk en eentje met.
Ik ga er van uit dat die met kvk de best verkrijgbare rol is. Maar wat is het verschil met die andere zonder kvk?

Die zonder kvk is een mat met klik systeem, de mat van Alpeco moet je aan elkaar knopen. Dat zijn vier delen, en de mat met kvk is een deel. Maar die krijg je niet meer mee:wink:

Ik snap nog steeds niet waarom ze die kvk matten en blokken op de site staan. Het mag allang niet meer worden verkocht!

Ik snap nog steeds niet waarom ze die kvk matten en blokken op de site staan. Het mag allang niet meer worden verkocht!

Die mogen nog wel worden verkocht, alleen niet aan particulieren met kvk maar alleen aan pyrotechnische bedrijven met de benodigde papieren.

Oke ja ik lees ook zoiets , dat het niet meer met een simpele kvk te halen is, Die klik rollen van alpeco is dat wat? , had ze dit jaar van original (knoopsysteem), vond ze erg tegenvallen , ging erg snel af en was niet dat brute geweld dat je je oren dicht moet houden.

Oke ja ik lees ook zoiets , dat het niet meer met een simpele kvk te halen is, Die klik rollen van alpeco is dat wat? , had ze dit jaar van original (knoopsysteem), vond ze erg tegenvallen , ging erg snel af en was niet dat brute geweld dat je je oren dicht moet houden.

De rollen met een kliksysteem van Alpeco zijn dik in orden naar wat ik enkele jaren terug er van gezien en gehoord heb. Goed tempo, hard, lekkere snipperpartij en een goede eindbom.

De rollen met een kliksysteem van Alpeco zijn dik in orden naar wat ik enkele jaren terug er van gezien en gehoord heb. Goed tempo, hard, lekkere snipperpartij en een goede eindbom.

Klopt, vorig jaar nog een gehad en zijn prima rollen! Toen in de aanbieding voor 50 a 60 euro:rolleyes:

Even om hierop terug te komen, De klikrollen staan ook op de site, maar die bedoel ik niet. Er staat een rol 100k van bonbridge op , ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Laatst bewerkt:
Iemand die weet hoe het is met deze zaak, zie een verouderde website met aanbiedingen van November/ December 2011. Jammer dat deze niet up to date wordt gehouden. Iemand nog een bezoek verslag aan alpeco?

Iemand die weet hoe het is met deze zaak, zie een verouderde website met aanbiedingen van November/ December 2011. Jammer dat deze niet up to date wordt gehouden. Iemand nog een bezoek verslag aan alpeco?

Inderdaad, ik zat toevallig afgelopen dagen ook eens op hun website en van hun buren te gluren voor nieuws, maar helaas terwijl ze zulke mooie produkten hebben.

Ik ben benieuwd of Alpeco en Edruco mee gaan met het prijzencircus wat zich op dit moment afspeelt in belgie :wink:

Alpeco gaat mee en verhoogd alle prijzen met 10% hahah.
Kom op Alpeco is al 3 jaar dood!
Hoor er niets meer van en de site is ook al jaren niet meer echt aan gepast.
En nieuwe producten blijven ook weg.

Ondanks dat er weinig nieuws is van deze winkel en het er inderdaad al jaren stil is ben ik toch van mening dat we hun toch in hun waarde laten en vind ik de opmerkingen die hier zijn geplaatst ongeplaatst. Bij deze ga ik ze zo verwijderen en gaan we hier weer ontopic, dus heb je nieuws wat betreft deze winkel dan zien we dat hier graag verschijnen, andere vervelende berichten zullen in ieder geval verwijdert worden ....

Zojuist dit bericht op Alpeco gezien:

SPECIAL NEWS

03.11.2012 - De nieuwe 500 grams batterij is gearriveerd
De nieuwe 500 grams batterij is gearriveerd in onze winkel !!!
meer >>

Dus er is nog wel leven in de brouwerij!

joehoe feest een ware 500 grammer. de eerste .. na dat original Weco Tristar enzv al 100e verschillende op de markt hebben gebracht:D

Als ze nou 500gr versies van hun profblokken zouden maken kan het wel een succes worden. Bonbridge was vaak wel goede kwaliteit.

Back
Bovenaan