Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja de politie laat zich in zijn kaarten kijken geloof er geen snars van waarom zouden ze dat zeggen en overigens mogen ze niet specifieke vuurwerk controles meer doen alleen nog alcohol en drugs en als ze daar vuurwerk bij aantreffen ben je ind de sjaak maar de politie ga heus niet vertellen dat ze gaan controleren hoor en al zeker dat ze jou bellen om dta even te melden is hetzelfde als ga jij op die hoek staan van de straat en ieder later stoppen om te vertellen dat er 500 M verderop een snelheids controle is beetje vaag verhaal wil het best geloven hoor maar dan vind ik dat ze dom bezig zijn.
is er dan welleens controlle in kapellen?
Het is zo rustig rond alpeco hier. hebben we nu met zen allen deze winkel officieel geboycot?? Als het aan mij ligt wel, laatste 2a3 jaar geen vriendelijk woord meer van het personeel en een assortiment om van te huilen.
Stonden jullie dan met zen allen op de ipad in die winkel?
Heb het over dit forumgedeelte, en verder veel plezier dan met je duur betaalde spullen.![]()
Het is zo rustig rond alpeco hier. hebben we nu met zen allen deze winkel officieel geboycot?? Als het aan mij ligt wel, laatste 2a3 jaar geen vriendelijk woord meer van het personeel en een assortiment om van te huilen.
de fonteinen vallen ook niet tegen perfecte zaak
vooral die chainthunder 500 man die is geweldig
maar werd door een 1 of andere chinees geholpen daar die geen word engels of nederlands kon
maar mijn vraag was heo duur een karton van die titanium nitraten is en hoeveel er dan inzitten ?? kan iemand mij daar aan verder helpen >