ALdi toer 2022

Voor de prijs zitten er naar mijn mening altijd best wel wat leuke dingen tussen

Mocht iemand benieuwd zijn naar de video's die bij het vuurwerk horen dan heb ik hier even een verzamelpagina gemaakt (vooralsnog alleen de cakes): https://www.tmccraft.com/vuurwerk-aldi/

(let niet op de kopjes erboven is van oude minecraft server)

Leuk gedaan gozer! Zou tof zijn als je dit ook voor Lidl en eventueel andere Duitse retailers kan doen :-D. Ik geniet altijd erg van de ervaring, los van of het vuurwerk nou top kwaliteit is of niet. Het blijft mooi om in een normale supermarkt je winkelwagen vol te laden met cakes en daarna een halve haan te halen op de parkeerplaats.

Tja, wat is troep?
Ok, kleine kalibers met kleine effecten, meestal.
De 100sh NL blokken bijv zijn natuurlijk beter.
Ik woon zelf ook vlakbij de grens, maar als je daar komt, is de verleiding toch groot om niét uit het schap te pakken hoor, haha (misschien juist wel hun strategie ;-) omdat je het zo in je winkelkar kan gooien.
Heb je een klein budget, of zoek je iets voor de voor-avond, leuk stookspul hoor.

Wauw! Top gedaan kerel.
Lekker overzichtelijk.

In tegenstelling tot vele mensen hier, die dit allemaal maar rotzooi vinden; Ik ben er blij mee, tenminste, voor in de vooravond wat te stoken.
Oke, het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld Funke, Rubro, EVO e.d. maar er zitten producten bij die echt wel de moeite waard zijn en ook nog voor een hele schappelijke prijs.

Toch ben ik iets meer fan van de Lidl (DE) producten.
Cakes zoals Beastmaster, Stormy Flash, Final Countdown, Firefly, maar ook de iets oudere producten zoals een kartonnetje Aligator en zeker ook The Unforgettable en de Goldfinger zijn naar mijn mening echt prachtige cakes voor een goede prijs en zeker leuk om tussendoor en op de vooravond te stoken.

Dus Thomas, hopelijk ga je ook zo'n mooie site maken met de produkten van Lidl en evt Kaufland e.d.

Complimentjes!

Moet ook inderdaad zeggen dat de LIDL iets beter spul heeft....de Heavy Metal vind ik wel echt een top cake van de Aldi voor 13,99

Mooi overzichtje ! Dank voor het werk ...
Jammer dat de Laser fontein er niet meer bij is. Of was dat altijd bij de LIDL ?

Mocht de Lidl en de Penny ook online komen, ben je van plan om die er ook bij te gaan zetten?

En ik vind dat dit wel een eigen topic verdient! :thumbsup:

Ja ligt er een beetje aan wanneer die het definitieve assortiment naar buiten brengen, bij de Aldi had ik geluk met die displays in de winkel. ff kijken hoe het loopt :)

Ik werk 10 minuten van een Aldi in Duitsland, was niet van plan naar kantoor te gaan in de kerstvakantie, maar misschien nu toch maar wel :)

Back
Bovenaan