Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel weer naar de Funke producten.

Afgelopen keer heerlijk van genoten.
Tot nu toe van Funke in de bestelling: Funke Cloud Connected, Funke Nigthfall, Funke Blue Blood en Funke Snowblind Z-1.

Er gaan sowieso nog meer Funke producten komen, maar waar ik weer het meest naar uitkijk is toch wel weer de Funke Tears From Heaven...

Ik denk dat dat voor mij de Soddom and Gommorah van Rubro Vuurwerk is dit jaar. De grootste box in mijn bestelling.

Daarnaast nog veel grote singleshots liggen van vorig jaar waar ik toch weer naar uit kijk.

Qua wat nog bekend moet worden de Special Grande 400 en de Evo Force One. Ben heel benieuwd naar de video's.

Qua wat ik heb besteld, de Mega Willows toch weer

Qua wat er waarschijnlijk nog wordt besteld, nieuwe en bestaande Pangu producten.

Als ik dan toch enkele producten moet noemen: Transbomber, Strong Celebration en de Eventbox 228 van Katan. En eigenlijk ook de Bulldozer en de Immortal Special. En de rest overigens ook, eigenlijk dus naar alles:D

En het kan zo maar weer veranderen. Vandaag was ik wel heel erg benieuwd naar de Chuckoo Chuckoo Fontäne van Funke. Gewoon lekker genieten van wat klein spul, wie het kleine niet eert...

De demo's zijn zo goed als geweest, dus het moment dat de serieuze lijsten gemaakt moeten worden is daar. Wel direct weer een ander beeld naar welk product ik het meest uitkijk.

Pyro en Papel
Transbomber CE
Heaven From hell
Espada palms
Double defense
Sydney Sunrise

Deze artikelen staan nu wel hoog op de lijst waar ik naar uitkijk.

Naar aanleiding van de demo's toch nog wat verschuivingen. Tournament Box heb ik geannuleerd. Waar ik echt naar uitkijk:

Mei Tai Tailgate
Magnum P.I.
Triple X
Tailgate Fan
Bella Ciao

Maar mijn absolute nr.1 Evo Force One

Producten waar ik naar uitkijk dit jaar zijn:

-Air force one
-Triple X
-Rubro Event flash of god 192sh
-Funke producten
-De vervangers voor de single shots

Getwijfeld tussen de Triple x en Event flash of god maar gekozen voor flash of god omdat deze goed betaalbaar is tijdens de freakacties. verschil van 75euro kan ik goed besteden voor het vuurwerk van mijn dochter die steeds meer besmet raakt met het pyrovirus :D

Blijft ieder jaar weer de #1 van leslie. Niet heel groot en zeker niet zo bijzonder maar 3 jaar geleden gekocht voor mijn broertje en nu hij er al weer meer dan 2 jaar niet meer is blijft het een mooie cake ter herinnering

Op basis van de demofilms én live ervaringen van de afgelopen weken, ben ik wel behoorlijk benieuwd naar een groot aantal producten. Enkele uitschieters zijn daarin voor mij:
- Pyro Papel
- Heaven From Hell
- Rainbow Chry
- Kingstown Hannover
- Tailgate Fan
- Crosette Switch

Pyro Papel, Heaven From Hell en de Rainbow Chry.

Ook kijk ik uit naar het kleine spul dat dit jaar allemaal nieuw op de markt komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan